راه اندازی نخستین مرکز پزشکی از راه دور در اهواز

تاریخ انتشار: دوشنبه 12 مهر 1400 | 09:04 ق.ظ
راه اندازی نخستین مرکز پزشکی از راه دور در اهواز ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به  افتتاح مرکز پزشکی از راه دور (تله مدیسین) خوزستان گفت: امروز گام اول مرکز تله مدیسین دانشگاه با همکاری دانشکده پیراپزشکی و مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه در بیمارستان رازی اهواز راه‌اندازی شد. او افزود: ارائه خدمات مشاوره پزشکی از راه دور […]

ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به  افتتاح مرکز پزشکی از راه دور (تله مدیسین) خوزستان گفت: امروز گام اول مرکز تله مدیسین دانشگاه با همکاری دانشکده پیراپزشکی و مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه در بیمارستان رازی اهواز راه‌اندازی شد.

او افزود: ارائه خدمات مشاوره پزشکی از راه دور تخصصی و فوق تخصصی به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ و غیر کووید که دسترسی به پزشکان متخصص و فوق تخصص در شهر خود ندارند، از اهداف این طرح است.

ابول نژادیان اظهار داشت: در گام نخست بیمارستان مادر رامهرمز به منظور ارتباط با این مرکز مجهز شده و به زودی تعداد دیگری از شبکه‌های بهداشت و درمان استان تجهیز و قابلیت ارتباط و بهره‌گیری از خدمات مشاوره پزشکی از راه دور را خواهند داشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار