هیچ محوری در خوزستان بر اثر زلزله مسدود نیست

تاریخ انتشار: دوشنبه 12 مهر 1400 | 11:21 ق.ظ
هیچ محوری در خوزستان بر اثر زلزله مسدود نیست غلامعباس بهرامی نیا دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار اظهار داشت: در پی وقوع زمین لرزه ۵.۷ ریشتری صبح امروز در مرز بین استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری(چلگرد)، پنج نقطه از جاده اندیکا – شهرکرد با ریزش کوه و انسداد محور مواجه شد. وی افزود: با اعزام سریع پنج دستگاه ماشین آلات و […]

غلامعباس بهرامی نیا دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار اظهار داشت: در پی وقوع زمین لرزه ۵.۷ ریشتری صبح امروز در مرز بین استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری(چلگرد)، پنج نقطه از جاده اندیکا – شهرکرد با ریزش کوه و انسداد محور مواجه شد.

وی افزود: با اعزام سریع پنج دستگاه ماشین آلات و ۲۰ نیروی راهداری، بلافاصله عملیات ریزش برداری در جاده اندیکا – شهرکرد انجام شد و در حال حاضر این جاده مشکلی برای تردد خودروها ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه در حال حاضر هیچ محوری در استان مسدود نیست گفت: با توجه به کوهستانی بودن شهرهای ایذه، دهدز، لالی، مسجدسلیمان و هفتکل، هیچ گونه انسداد محوری در این شهرستان ها گزارش نشده و تمامی مسیرها باز هستند.

بهرامی نیا تاکید کرد: در پی وقوع زمین لرزه صبح امروز تمامی نیروهای راهداری استان خوزستان در آماده باش کامل بسر برده و در صورت مشاهده هرگونه انسداد محور وارد عملیات خواهند شد.

به گزارش ایرنا صبح امروز زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۷ ریشتر در محدوده بین قلعه خواجه در اندیکای خوزستان و چلگرد در استان چهار محال و بختاری به وقوع پیوست.

این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوست و کانون آن در موقعیت ۳۲.۴۰ عرض شمالی و ۴۹.۷۸ طول شرقی ثبت شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار