تحقق برنامه تولید کارون، نتیجه تلاش مدیران و کارکنان در شرایط تحریم، تورم و کروناست

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 مهر 1400 | 18:53 ب.ظ
تحقق برنامه تولید کارون، نتیجه تلاش مدیران و کارکنان در شرایط تحریم، تورم و کروناست مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تحقق برنامه تولید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون را نتیجه تلاش مدیران و کارکنان در شرایط تحریم، تورم و کرونا عنوان کرد. مهندس احمد محمدی روز دوشنبه (۱۲ مهرماه ۱۴۰۰) در نشست پیش‌بینی تولید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با اعلام این مطلب اظهار داشت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با […]

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تحقق برنامه تولید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون را نتیجه تلاش مدیران و کارکنان در شرایط تحریم، تورم و کرونا عنوان کرد.

مهندس احمد محمدی روز دوشنبه (۱۲ مهرماه ۱۴۰۰) در نشست پیش‌بینی تولید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با اعلام این مطلب اظهار داشت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با سهم ۳۴ درصدی از تولید نفت خام مناطق نفتخیز جنوب، جایگاهی ویژه در تولید انرژی داشته و یکی از ارکان تولید نفت خام در کشور است.

‌مهندس محمدی با اشاره به موقعیت خاص جغرافیایی و مجاورت تاسیسات این شرکت با کلانشهر اهواز، توجه به حسن همجواری با مردم، ارتباط با ذینفعان و اهتمام به رعایت دقیق مقررات HSE را از اولویت‌های مدیران و مسئولان این شرکت برشمرد.

وی با قدردانی از اقدامات همه بخش‌ها برای عمل به مقررات HSE در سطح مناطق نفتخیز جنوب افزود: بواسطه تلاش و زحمات شرکت‌های تابعه در استان خوزستان، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به عنوان ناظر بر حسن انجام کار شرکت‌ها و سازمان‌ها، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را به عنوان شرکت صنعتی برتر ‏در حوزه ایمنی و حفاظت فنی محیط کار معرفی کرد که بسیار دستاورد با ارزشی است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در ادامه، توسعه آموزش‌های حین کار کارکنان، توجه به نیروی انسانی به‌ویژه نیروهای عملیاتی، حفاظت و مراقبت از تاسیسات و خطوط لوله و بهینه کردن مصرف مواد شیمیایی را از سوی همه شرکت‌های تابعه خواستار شد.

مهندس محمدی در پایان با اشاره به برنامه‌های نگاهداشت و افزایش تولید مناطق نفتخیز جنوب، گفت: بررسی عملکرد سه‌ساله شرکت‌های بهره‌بردار نفت و گاز تابعه نشان می‌دهد که این شرکت‌ها با وجود شرایط تحریم، تورم و شیوع کرونا در انجام وظایف محوله و پایداری چرخه انرژی کشور موفق بوده‌اند و این توفیق جز در سایه همدلی و غلبه روحیه جهادی در مجموعه کارکنان امکان‌پذیر نبود.

شایان ذکر است نشست پیش‌بینی تولید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این شرکت و ارتباط ویدئو-کنفرانسی سایر مدیران و اعضاء و همچنین ارتباط زنده مجازی نماینده برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران برگزار شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار