پیام تقدیر و تشکر مهندس محمدی از کارکنان مناطق نفتخیز جنوب

تاریخ انتشار: جمعه 16 مهر 1400 | 17:37 ب.ظ
پیام تقدیر و تشکر مهندس محمدی از کارکنان مناطق نفتخیز جنوب تمامی کارکنان شریف عملیاتی و ستادی، مدیران عامل محترم شرکت‌های تابعه، مدیران و روسای محترم ستادی، حوزه‌ی محترم بسیج شهید تندگویان، روسا و کارکنان محترم بهداشت و درمان صنعت نفت در اهواز، مسجدسلیمان، امیدیه و گچساران با سلام و احترام؛ اینک که پس از سه سال در کسوت مدیرعاملی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، بار […]

تمامی کارکنان شریف عملیاتی و ستادی،

مدیران عامل محترم شرکت‌های تابعه، مدیران و روسای محترم ستادی، حوزه‌ی محترم بسیج شهید تندگویان، روسا و کارکنان محترم بهداشت و درمان صنعت نفت در اهواز، مسجدسلیمان، امیدیه و گچساران

با سلام و احترام؛

اینک که پس از سه سال در کسوت مدیرعاملی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، بار این مسئولیت از دوش اینجانب برداشته شده است، از تک‌تک شما بزرگواران کمال تشکر و قدردانی را دارم.

افتخار ۲۵ سال خدمت در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و در کنار شما بودن، آموخته‌های بسیار فراوانی از نظر فنی، اخلاقی و رفتاری برای اینجانب داشته است که بی شک در هیچ کجای این صنعت امکان فراگیری آنها میسر نبود.

همانطور که مستحضرید شرایط بوجود آمده ناشی از سه‌گانه تحریم، تورم و کرونا، در تاریخ صنعت نفت و کشور بی‌سابقه بوده است و به فضل الهی و همراهی و مجاهدت‌های شبانه‌روزی شما عزیزان، تاکنون شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از این مشکلات بی‌سابقه سربلند بیرون آمده و جریان انرژی کشور پایدار و برقرار مانده است.

ایمان دارم که آینده بر تلاش‌های جهادگونه شما در این برهه‌ی تاریخی گواهی خواهد داد و این تلاش‌ها و اقدامات انجام شده نمود بیشتری خواهند یافت.

در پایان ضمن آرزوی توفیق برای مدیرعامل جدید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب؛ جناب آقای مهندس دانشی، از همه شما عزیزان و خانواده‌های محترمتان قدردانی می‌نمایم و برایتان از خدای قادر متعال بهروزی روزافزون مسئلت دارم.

شما را به خدای بزرگ می‌سپارم و استدعا دارم چنانچه کاستی یا قصوری از بنده دیده‌اید، بر من ببخشید و حلالم کنید.

ان شالله به همت شما در ادامه‌ی راه نیز چرخ صنعت نفت به بهترین شکل ممکن خواهید چرخید و عزتمندی کشور عزیزمان و صنعت پرافتخار نفت بیش از پیش افزون خواهد شد.

در پناه پروردگار پایدار و برقرار باشید.

 

                                                                                                                                                                    با احترام

                                                                       احمد محمدی


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار