برخورد شدید با متخلفین در شهرستان اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 17 مهر 1400 | 10:32 ق.ظ
برخورد شدید با متخلفین در شهرستان اهواز امیر حسین نظری بیان کرد: با توجه به تشدید بازرسی ها ، بازرسان این سازمان در ماه اخیر بیش از ۶۰۰۰ بازرسی در خصوص بازرسی از نانوایان ، میوه فروشان و همچنین میادین میوه تره بار داشته اند.

امیر حسین نظری بیان کرد: با توجه به تشدید بازرسی ها ، بازرسان این سازمان در ماه اخیر بیش از ۶۰۰۰ بازرسی در خصوص بازرسی از نانوایان ، میوه فروشان و همچنین میادین میوه تره بار داشته اند.

وی اظهار داشت: در این بازرسی های انجام شده تخلف ۱۱۳ نانوایی به ارزش ریالی ۱۴۵۳۰۸۵۴۱۳۸ محرز و پرونده های آنان که شامل گرانفروشی ، کم فروشی و عرضه خارج از شبکه بودند جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

رییس سازمان صمت خوزستان گفت باتوجه به اینکه این سازمان بازرسی به طور ثابت در میدان میوه و تره بار شهرستان اهواز مستقر دارد و بازرسی مستمر در دستور کار ایشان میباشد و در ماه اخیر تعداد ۴۰۳۶مورد بازرسی و تعداد ۸۱ پرونده به ارزش ریالی ۳۴۳۰۳۰۰۰۰ و در خصوص بازرسی از واحدهای میوه فروش در شهرستان اهواز بیان کرد : بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی مذکور تعداد ۹۱۰بازرسی که منجر به تشکیل تعداد ۸۴ پرونده به ارزش ریالی ۳۱۱۲۶۰۴۰۰ریال بوده است
که شامل گرانفروشی ،کم فروشی و تقلب بوده است.

در ادامه امیر حسین نظری گفت : طی چند روز اخیر با حضور بازرسان سازمان صمت، اماکن نیروی انتظامی ،تعزیرات حکومتی و صداو سیمای مرکز خوزستان تعداد۵ غرفه در میدان الغدیر، ۷ نانوایی و ۵ واحد صنفی خرده فروش میوه و تره بار بدلیل تخلفات پی در پی و هشدارهای مکرر و چند نوبت تشکیل پرونده پلمپ گردید.

در خاتمه وی از همشهریان محترم درخواست نمود که میتوانند هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی،عدم درج قیمت، کم فروشی، تقلب و … را با سامانه ۱۲۴ جهت رسیدگی به ما اعلام نمایند


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار