آیت الله حیدری: افتتاح یادمان شهید علی هاشمی انتقال مکتب دفاع مقدس به نسل های بعدی است

تاریخ انتشار: یکشنبه 18 مهر 1400 | 08:37 ق.ظ
آیت الله حیدری: افتتاح یادمان شهید علی هاشمی انتقال مکتب دفاع مقدس به نسل های بعدی است آیت الله دکتر حیدری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در آیین افتتاحیه یادمان شهید علی هاشمی گفت: انتقال پیام مکتب دفاع مقدس به نسل های بعدی از وظایف ما بوده که افتتاح یادمان شهید هاشمی در راستای همین وظایف است.  شامگاه شنبه ۱۷ مهرماه افتتاحیه آیین یادمان و مرکز فرهنگی، مذهبی سرلشکر شهید […]

آیت الله دکتر حیدری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در آیین افتتاحیه یادمان شهید علی هاشمی گفت: انتقال پیام مکتب دفاع مقدس به نسل های بعدی از وظایف ما بوده که افتتاح یادمان شهید هاشمی در راستای همین وظایف است.

 شامگاه شنبه ۱۷ مهرماه افتتاحیه آیین یادمان و مرکز فرهنگی، مذهبی سرلشکر شهید حاج علی شهید هاشمی و سرداران هشت سال دفاع مقدس در گلزار شهدای اهواز با حضور آیت‌الله حیدری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، مدیرکل دادگستری خوزستان، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان، فرمانده قرارگاه کربلا، فرماندهی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان، فرماندار اهواز، فرمانده ناحیه امام علی (ع)، شهردار اهواز و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین برگزار شد.

وی افزود: این بنیاد پرافتخار برای اهواز و عاشقان شهیدان از بزرگترین مصادیق شعائرالله است که همه برگرفته از سیره سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) بوده و اگر اسلام زنده ماند به برکت همین شهدای کربلا است.

آیت الله حیدری عنوان کرد: شهیدان انقلاب اسلامی توانسنتد با بیداری اسلامی که در تمام دنیا صادر کردند، ستاره استکبار را کم سو کرده و حقیقت را در دنیا پر رنگ تر نشان دهند. شهدا سرمایه بزرگ و جاودانه ملت ایران هستند.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در هیچ نقطه ای از تاریخ ایران و اسلام ، برهه ای حساس تر از برهه دفاع مقدس نداشتیم و وظیفه داریم درس و پیامی که از این مکتب آموختیم را به نسل های بعد از خود و مردم جهان منتقل کنیم که برگزاری یادمان های شهدا مثل یادمان شهید سردار علی هاشمی به عنوان یکی از این وظایف تلقی می شود.

آیت الله حیدری در پایان گفت: به خانواده شهید سردار علی هاشمی به ویژه والده بزرگوار ایشان و خانواده محترمشان عرض ارادت داشته و به روح تمام شهدا به ویژه روح بزرگ شهید سردار علی هاشمی صلوات و سلام میفرستیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار