والدین دانش آموزان نسبت به واکسیناسیون فرزندانشان اقدام کنند

تاریخ انتشار: دوشنبه 19 مهر 1400 | 10:33 ق.ظ
والدین دانش آموزان نسبت به واکسیناسیون فرزندانشان اقدام کنند سیدمحمد علوی رییس مرکز بهداشت خوزستان بامداد دوشنبه در یک برنامه تلویزیونی گفت: تاکنون ۶۷ درصد جمعیت شهری و ۴۵ درصد جمعیت روستایی خوزستان تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفتند. او با بیان اینکه ۴۵ درصد جمعیت کل خوزستان حداقل یک دُز واکسن را دریافت کرده‌اند افزود: البته ۶۲ درصد جمعیت هدف استان که بیش از […]

سیدمحمد علوی رییس مرکز بهداشت خوزستان بامداد دوشنبه در یک برنامه تلویزیونی گفت: تاکنون ۶۷ درصد جمعیت شهری و ۴۵ درصد جمعیت روستایی خوزستان تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفتند.

او با بیان اینکه ۴۵ درصد جمعیت کل خوزستان حداقل یک دُز واکسن را دریافت کرده‌اند افزود: البته ۶۲ درصد جمعیت هدف استان که بیش از ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر است تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفته‌اند.

رییس مرکز بهداشت خوزستان بیان کرد: برای جلوگیری از موج بعدی کرونا که احتمالا در آبان‌ماه باشد، باید ۸۵ درصد جمعیت استان ۲ دُز واکسن را تزریق کرده باشند لذا ناچار باید واکسیناسیون را با سرعت بیشتری انجام دهیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پوشش واکسیناسیون در برخی از شهر‌های خوزستان مانند بهبهان، دهدز و شرق اهواز به ۸۰ درصد رسیده است افزود: متاسفانه در برخی از مناطق مانند آبادان، شادگان، خرمشهر و حمیدیه پوشش واکسیناسیون پایین بوده و باید سرعت بیشتری به خود بگیرد.

علوی در پایان گفت: لازم است والدین دانش آموزان نسبت به واکسیناسیون فرزندانشان اقدام کنند چرا که از اواسط آبان ماه مدارس به صورت حضوری خواهد بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار