انهدام ۲۴ باند قاچاق سلاح و مهمات در خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 20 مهر 1400 | 08:40 ق.ظ
انهدام ۲۴ باند قاچاق سلاح و مهمات در خوزستان سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان در سومین روز از هفته ناجا و دیدار با آیت الله شفیعی گفت: در نیمه نخست امسال ۲۴ باند قاچاق سلاح و مهمات منهدم شده و شاهد افزایش ۴۸ درصدی کشفیات سلاح و مهمات در مقایسه با مدت مشابه پارسال هستیم. او افزود: در مذکور نیز در همه حوزه‌ها شاهد ارتقاء عملکرد […]

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان در سومین روز از هفته ناجا و دیدار با آیت الله شفیعی گفت: در نیمه نخست امسال ۲۴ باند قاچاق سلاح و مهمات منهدم شده و شاهد افزایش ۴۸ درصدی کشفیات سلاح و مهمات در مقایسه با مدت مشابه پارسال هستیم.

او افزود: در مذکور نیز در همه حوزه‌ها شاهد ارتقاء عملکرد بوده ایم، بطوریکه در حوزه کالای قاچاق از نظر ارزش ریالی ۱۵۵ درصد کشفیات نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته ایم، همچنین توانستیم با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز یک برخورد و مقابله جدی داشته باشیم.

سردار صالحی با اشاره به افزایش ۷۱ درصدی انهدام باند‌های قاچاق سلاح اظهار داشت: ان شاءالله با تداوم این روند تلاش خواهیم کرد عملکرد قابل قبولی برای شهروندان داشته تا از این طریق رضایتمندی مردم شریف خوزستان حاصل شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار