بستری بودن ۶۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های خوزستان/ احتمال وقوع پیک بعدی کرونا در آبان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 مهر 1400 | 11:50 ق.ظ
بستری بودن ۶۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های خوزستان/ احتمال وقوع پیک بعدی کرونا در آبان فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۲۰۰ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه و قریب به ۴۰۰ بیمار در بخش‌های عادی بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند. وی افزود: در پیک اخیر مراجعه روزانه بیماران به مراکز درمانی بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ […]

فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۲۰۰ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه و قریب به ۴۰۰ بیمار در بخش‌های عادی بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند.

وی افزود: در پیک اخیر مراجعه روزانه بیماران به مراکز درمانی بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر بود که این آمار در حال حاضر به دو هزار و ۵۰۰ نفر بیمار مشکوک کرونایی کاهش پیدا کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: روزهای اخیر آمارهای مربوط به بیماری کرونا در برخی از استان‌ها رشد محسوسی داشته که باید مراقب این هشدارها بود چرا که آغاز پیک بعدی در آبان ماه پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: این افزایش طی روزهای گذشته در خوزستان نیز مشاهده شد به گونه‌ای که در دو شهرستان هویزه و حمیدیه روند بیماری صعودی شد و سریعا اقدامات لازم جهت رهگیری انجام و بیماران قرنطینه شدند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار