طنین ترنم حیات و تلاش در نیشکر هفت تپه در اولین روز کاری مدیریت جدید

مدیرعامل نیشکر هفت تپه: کارگران با همت و همدلی شرکت را به روزهای اوج خود برسانند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 مهر 1400 | 18:38 ب.ظ
مدیرعامل نیشکر هفت تپه: کارگران با همت و همدلی شرکت را به روزهای اوج خود برسانند مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر هفت تپه امروز چهارشنبه در اولین روز کاری خود از بخش های مختلف صنعت و کشاورزی بازدید و دستورات لازم را برای اورهال و تعمیرات اساسی صادر کرد.

مهندس “محمد فتحی مکوند” پس از برگزاری نماز ظهر در نمازخانه این شرکت، ضمن شنیدن مطالبات و درخواست های کارگران، قول داد که بخشی از حقوق معوقه آنان تا چند روز دیگر پرداخت شود و به سایر مشکلات و مسائل نیز رسیدگی شود.

وی از کارگران و همه نیروها خواست همت و توان خود را صرف بازسازی این مجموعه عظیم نمایند تا بار دیگر ترنم حیات و سرزندگی در گوشه و کنار قدیمی ترین شرکت نیشکری ایران طنین انداز شود.

پیگیری راه اندازی مجدد سالن غذاخوری و شرکت و خدمات دهی به کارگران از دیگر اقدامات مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در اولین روز کاری بود.

محمد فتحی مکوند روز سه شنبه با حضور دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به عنوان مدیرعامل هشتمین طرح توسعه نیشکر معارفه شد. وی از نیروهای باسابقه و توانمند نیشکر هفت تپه است که برای حل مشکلات کارگران و بازگرداندن رونق تولید از اختیارات ویژه ای برخوردار است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار