شتاب واکسیناسیون در خوزستان در آستانه پیک پاییزه کرونا

تاریخ انتشار: پنجشنبه 22 مهر 1400 | 09:55 ق.ظ
شتاب واکسیناسیون در خوزستان در آستانه پیک پاییزه کرونا معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به پوشش ۴۵ درصدی واکسیناسیون جمعیت استان خوزستان، گفت: امیدواریم در فرصت باقی‌مانده تا پیک بعدی، تعداد بیشتری از شهروندان تحت پوشش واکسیناسیون کرونا قرار بگیرند. دکتر سید محمد علوی با اشاره به نزدیک شدن به آبان‌ماه و پیش‌بینی وقوع پیک بعدی کرونا در این […]

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به پوشش ۴۵ درصدی واکسیناسیون جمعیت استان خوزستان، گفت: امیدواریم در فرصت باقی‌مانده تا پیک بعدی، تعداد بیشتری از شهروندان تحت پوشش واکسیناسیون کرونا قرار بگیرند.

دکتر سید محمد علوی با اشاره به نزدیک شدن به آبان‌ماه و پیش‌بینی وقوع پیک بعدی کرونا در این ماه، اظهار کرد: اکثر متخصصین و کارشناسان سلامت هشدار احتمال بروز پیک پاییزه کرونا را داده‌اند بنابراین در آستانه این پیک، تحرکات و فعالیت‌های واکسیناسیون در استان خوزستان شتاب بیشتری گرفته است.

وی افزود:  در حال حاضر پوشش واکسیناسیون بر اساس کل جمعیت استان خوزستان ۴۵ درصد و بر مبنای جمعیت هدف حدود ۶۳ درصد است. این پوشش واکسیناسیون در مناطق شهری حدود ۷۰ درصد و در مناطق روستایی ۴۶ درصد است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: پوشش نوبت اول واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۷ ساله خوزستان نیز در مناطق شهری ۳۳ درصد و در مناطق روستایی ۳۴ درصد است.

علوی بیان کرد: با توجه به پوشش واکسیناسیون در مناطق روستایی و ضرورت بالا بردن سطح واکسیناسیون در این مناطق، جلسه خوبی با بخشداران استان خوزستان در اداره‌کل مدیریت بحران استانداری خوزستان برگزار و اهمیت واکسیناسیون در پیشگیری از موج بعدی پاییزه برای آن‌ها تبیین شد.

وی  با بیان اینکه ظرفیت تزریق روزانه ۱۰۰ هزار واکسن در خوزستان وجود دارد، عنوان کرد: امیدواریم در فرصت باقی‌مانده تا پیک بعدی، تعداد بیشتری از شهروندان تحت پوشش واکسیناسیون کرونا قرار بگیرند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار