کشف انبار مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 25 مهر 1400 | 11:18 ق.ظ
کشف انبار مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در اهواز امراله مردانی روز یکشنبه در این خصوص اظهار داشت: به دنبال شکایت رسیده از سوی مردم و دلسوزان حوزه سلامت این انبار کشف و سریعا به مراجع قضایی معرفی شد. وی افزود: دربازرسی از این انبار بیش از ۲ تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد که پس از طی مراحل قانونی معدوم خواهد […]

امراله مردانی روز یکشنبه در این خصوص اظهار داشت: به دنبال شکایت رسیده از سوی مردم و دلسوزان حوزه سلامت این انبار کشف و سریعا به مراجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: دربازرسی از این انبار بیش از ۲ تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد که پس از طی مراحل قانونی معدوم خواهد شد.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: این مواد غذایی تاریخ گذشته شامل پنیر، خامه، لواشک بودند که در گشت مشترک مدافعان سلامت واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شرق اهواز و اداره نظارت بر اماکن عمومی و نیروی انتظامی شناسایی شدند.

مردانی ضمن تشکر از شهروندان در اطلاع رسانی اینگونه تخلفات بهداشتی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی می توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته تا ماموران حوزه بهداشت سریعا ورود کنند.

وی گفت: از مراجع قضایی و پلیس اماکن جهت همکاری سریع و به موقع با مدافعان سلامت تشکر می کنیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار