از ورزشکاران و مدال آوران نیشکر تجلیل شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 26 مهر 1400 | 08:24 ق.ظ
از ورزشکاران و مدال آوران نیشکر تجلیل شد دکتر ناصری: امکانات ورزشی و رفاهی توسعه نیشکر در خدمت ارتقای ورزش استان می باشد

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از ورزشکاران، داوران، مربیان و مدال آوران صنعت نیشکر در مسابقات کارگری جهان تجلیل کرد.

در این آیین که یکشنبه ۲۵ مهرماه با حضور ورزشکاران و مربیان و داورانی از کشت و صنعت‌های هفت‌تپه، میرزا کوچک خان، سلمان فارسی و سدادفام نیشکر برگزار شد، دکتر عبدعلی ناصری قهرمانی و مدال آوری ورزشکاران نیشکر را افتخاری ارزشمند دانست و آن را جلوه‌ای از همت والای فرزندان خوزستان در عرصه جهانی برشمرد.

وی با بیان اینکه همت بی‌وقفه و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر ورزشکاران نیشکر در رشته‌های مختلف امیدبخش است، افزود: درخشش ورزشکاران صنعت نیشکر یک سرمایه‌ عظیم اجتماعی برای شرکت محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بیان داشت: ورزش اهمیت و جایگاه خاصی در صنعت نیشکر دارد و به ورزشکاران و تیم های ورزشی توجه ویژه‌ای می شود.

حضور قدرتمندتر ورزشکاران شرکت توسعه نیشکر با همراهی و حضور ورزشکاران شرکت هفت تپه

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کسب مدال‌های مختلف ورزشکاران هفت‌تپه در مسابقات جهانی کارگری، اظهار داشت: با توجه به پیوستن هفت‌تپه به خانواده توسعه نیشکر، از این پس پرسنل هفت‌تپه سایر پرسنل کشت و صنعت های نیشکری از امکانات ورزشی و رفاهی این شرکت استفاده می کنند.

وی افزود: در هفت تپه امکانات رفاهی و ورزشی متعددی وجود دارد که متاسفانه به دلیل سوء مدیریت ها در گذشته، راکد مانده و باید مجددا به چرخه فعالیت برگردند و در اختیار پرسنل این شرکت قرار گیرد.

در پایان این مراسم، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به همراه مدیران عامل کشت و صنعت های هفت‌تپه، میرزا کوچک خان، سلمان فارسی و مدیرعامل سدادفام نیشکر با اهدای لوح تقدیر از ورزشکاران و مدال آوران در مسابقات جهانی کارگری تقدیر کردند.

جمال فتاحی از شرکت سدادفام نیشکر، حمید احمدی‌زادگان، عباس غلامی و مجید دهگان از کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، رحیم حاجی پور از کشت و صنعت میرزا کوچک خان و قاسم منصوری از کشت و صنعت سلمان فارسی از ورزشکاران، مربیان و مدال آورانی بودند که در این مراسم لوح تقدیر دریافت کردند.

در سومین مسابقات کارگری جهان در کشور یونان، تیم شنای شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه متشکل از دو ورزشکار و یک سرپرست، با حضور موفق به کسب هشت مدال رنگارنگ شد. جمال فتاحی دیگر ورزشکار نیشکری نیز در رشته تنیس روی میز توانست به مدال طلای این رقابت‌ها دست یابد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار