دستگاه ترانس قدرت شبکه برق خوزستان در مرحله طراحی و ساخت

تاریخ انتشار: سه شنبه 27 مهر 1400 | 09:01 ق.ظ
دستگاه ترانس قدرت شبکه برق خوزستان در مرحله طراحی و ساخت مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان از طراحی و ساخت ۱۵ دستگاه ترانس خریداری شده در شرکت ایران ترانسفو خبر داد و گفت: دو دستگاه ترانس ۲۳۰ کیلو ولت در ماه های آینده به این شرکت تحویل داده می شود.

۱۵ دستگاه ترانس قدرت شبکه برق خوزستان در مرحله طراحی و ساخت

مدیرعامل به همراه معاون طرح های توسعه و نمایندگان شهرستان های شادگان و شوش در مجلس شورای اسلامی از شرکت ایران ترانسفو طرف قرارداد ساخت ۱۵ دستگاه ترانس این شرکت، بازدید کردند.

محمود دشت بزرگ در این خصوص اظهار کرد: شرکت برق منطقه ای خوزستان در حال حاضر یک قرارداد فعال برای خرید ۱۵ دستگاه ترانس به مجموع ظرفیت ۹۷۰ مگاولت آمپر با شرکت ایران ترانسفو زنجان دارد و این بازدید به همراه نمایندگان مجلس با هدف کسب اطلاع از مراحل طراحی و تسریع در ساخت این دستگاه ها انجام شده است.

وی ارزش سرمایه گذاری این قرارداد را بیش از ۱۹۲ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بنا بر این قرارداد مقرر شده که شرکت ایران ترانسفو ۱۵ دستگاه ترانس شامل ۳ دستگاه ۲۳۰ به ۳۳ کیلو ولت با ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر، دو دستگاه ترانس ۲۳۰ به ۱۳۲ کیلو ولت به ظرفیت ۱۶۰ مگاولت آمپر و ۱۰ دستگاه به ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر ظرف مدت ۱۸ ماه به ما تحویل دهد.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان توضیح داد: در این بازدید مقرر شده که دو دستگاه ترانس ۲۳۰ به ۱۳۲ کیلو ولت در ماه های آینده به این شرکت تحویل داده شود تا در پست اصلی هفت تپه شوش نصب و راه اندازی شوند.

 
دشت بزرگ تصریح کرد: سایر ترانس ها نیز برای طرح های توسعه و پایداری شبکه برق تحت نظارت این شرکت در نظر گرفته شده اند که بعد از تحویل ایران ترانسفو مراحل نصب آنها در پست های برق آغاز می شود.

وی افزود: خرید این ترانس ها کمک می کند تا علاوه بر نوسازی ترانسفورماتورهای پست هفت تپه اصلی، افزایش ظرفیت منصوبه را در پست های فوق توزیع و انتقال داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با قدردانی از همراهی نمایندگان شهرستان های شادگان و شوش در بازدید از شرکت ایران ترانسفو، گفت: در این بازدید نمایندگان از ظرفیت و امکانات ایران ترانسفو بازدید و در جلسه ای که با مدیران این شرکت برگزار شد شرکت کرده اند. همچنین بنا شد نمایندگان برای نوسازی و توسعه شبکه برق استان همکاری لازم را به ویژه در بحث سرمایه گذاری و تامین بودجه، با شرکت برق منطقه ای خوزستان داشته باشند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار