شهردار اهواز در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای استان: شبکه استانی بستر مناسبی جهت ارتباط موثر و سازنده مجموعه شهرداری با شهروندان است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 مهر 1400 | 09:33 ق.ظ
شهردار اهواز در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای استان: شبکه استانی بستر مناسبی جهت ارتباط موثر و سازنده مجموعه شهرداری با شهروندان است رحیمی مدیرکل صداوسیمای استان با رضا امینی شهردار اهواز در محل دفتر شهردار دیدار و گفتگو کرد. شهردار اهواز در این دیدار در خصوص همکاری در توزیع خدمات به مناطق محروم و پوشش رسانه ای در بیان مشکلات مناطق محروم توسط صدا و سیمای استان تاکید کرد. وی همکاری های متقابل رسانه ومجموعه شهرداری را […]

رحیمی مدیرکل صداوسیمای استان با رضا امینی شهردار اهواز در محل دفتر شهردار دیدار و گفتگو کرد.

شهردار اهواز در این دیدار در خصوص همکاری در توزیع خدمات به مناطق محروم و پوشش رسانه ای در بیان مشکلات مناطق محروم توسط صدا و سیمای استان تاکید کرد.

وی همکاری های متقابل رسانه ومجموعه شهرداری را موجب پیشرفت و توسعه شهر و تسریع در پروژه های مربوط به خدمات شهری دانست.

امینی با اشاره به تاثیرمطلوب انعکاس خدمات و عملکرد بخشهای مختلف شهرداری در برنامه های شبکه استانی گفت: شبکه استانی می تواند بستر مناسبی جهت ارتباط موثر و سازنده مجموعه شهرداری با شهروندان باشد.

شهردار اهواز و مدیرکل صدا و سیمای استان در پایان در خصوص برنامه های هفته وحدت و پوشش این برنامه ها از صدا و سیمای مرکز استان بحث و تبادل نظر کردند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار