بازار خوزستان در بحث تامین کالا از آرامش خوبی برخوردار است

تاریخ انتشار: دوشنبه 3 آبان 1400 | 09:45 ق.ظ
بازار خوزستان در بحث تامین کالا از آرامش خوبی برخوردار است امیر حسین نظری بیان کرد: بازار استان از یک آرامش خوبی در تامین کالا برخوردار شده و در فراوانی انواع کالا با مشکلی روبه رو نیستیم.

امیر حسین نظری بیان کرد: بازار استان از یک آرامش خوبی در تامین کالا برخوردار شده و در فراوانی انواع کالا با مشکلی روبه رو نیستیم.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان گفت : با رصد بازار در بحث فراوانی کالا در خوزستان مشکلی وجود ندارد، بویژه در بحث تامین کالاهای اساسی فراوانی هست.

وی گفت: گشت‌های مشترکی با اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان از سطح بازار انجام می دهیم و روزانه چند گشت از سطح بازار انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در بحث برنج دچار نوسان قیمت شدیم به همین منظور در حال توزیع برنج دولتی هستیم که با تزریق این کالا به بازار شاهد کاهش قیمت این کالا خواهیم بود و در بخش روغن انواع برندهای این کالا در بازار خوزستان موجود است.

نظری با بیان اینکه توزیع مرغ منجمد برای تعادل قیمت این کالا در بازار خوزستان در حال انجام است افزود: مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۱۹۵ هزار ریال برای تعادل قیمت آن در حال توزیع است.

وی بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی باید پاسخگوی توزیع مرغ منجمد با قیمت مصوب در بازار استان باشد و این سازمان در بحث توزیع کالاهای کشاورزی از جمله مرغ و تخم مرغ ورود کرده است.

در خوزستان حدود ۱۲۰ هزار واحد صنفی وجود دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار