تبدیل بیش از ۲۱کیلومتر شبکه سیم‌مسی با کابل خودنگهدار در بافت مرکزی شهر اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 4 آبان 1400 | 09:33 ق.ظ
تبدیل بیش از ۲۱کیلومتر شبکه سیم‌مسی با کابل خودنگهدار در بافت مرکزی شهر اهواز مدیر امور برق منطقه سه اهواز گفت: در راستای حفظ پایداری شبکه برق بافت مرکزی شهر اهواز بیش از ۲۱هزارمتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل گردید.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز مدیر امور برق متطقه سه این شرکت گفت: در راستای حفظ پایداری شبکه و رفاه حال شهروندان محترم ۲۱هزار و ۴۰۰متر شبکه سیمی در مناطق مرکزی شهر اهواز به کابل خودنگهدار تبدیل گردید.

سعید احترامی با بیان اینکه این طرح با هدف افزایش سطح خدمات مطلوب و شایسته به مردم این منطقه، پایداری شبکه برق و رونق کسب و کار اجرا شدخاطرنشان کرد: عملیات تبدیل شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار با اعتباری بالغ بر۳۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در مناطق مرکزی اهواز انجام شد.

وی ارائه خدمات مطلوب و مستمر برای جلب رضایت مردم و تحقق حقوق شهروندی را مهمترین رسالت مجموعه برق اهواز دانست و گفت: در این راستا مجموعه برق اهواز با ایجاد زیرساخت‌های مناسب و با رعایت کلیه استانداردهای ایمنی و زیست محیطی در این مسیر حرکت می کند.

احترامی ادامه داد: طی ۶ ماه اول سال جاری برای تقویت ولتاژ برق تعداد هفت دستگاه ترانسفورماتور نیز در مناطق تحت پوشش این مدیریت نصب و به میزان پنج هزارو ۶۷۰ کیلو ولت آمپر نیز ظرفیت سازی شد.

امور برق منطقه سه اهواز با بیش از ۱۰۸هزار مشترک برق مناطق مرکزی این شهر را تحت پوشش دارد.

شرکت توزیع نیروی برق اهواز دارای ۶۲۰ هزار مشترک با ۱۰ هزار کیلومتر طول خط شبکه است


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار