افزایش ۱۰ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 4 آبان 1400 | 10:19 ق.ظ
افزایش ۱۰ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز  گفت: نیروگاه رامین در اولین ماه پاییزی با تولید بیش از ۸۸۰ هزار مگاوات ساعت، میزان تولید برق ۷ ماهه در سال ۱۴۰۰ را به مرز ۶ میلیون مگاوات ساعت رساند. او افزود: این مهم با تلاش و همت وصف ناپذیر متخصصین سختکوش نیروگاه و با وجود تداوم گرمای طاقت فرسای جنوب […]

خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز  گفت: نیروگاه رامین در اولین ماه پاییزی با تولید بیش از ۸۸۰ هزار مگاوات ساعت، میزان تولید برق ۷ ماهه در سال ۱۴۰۰ را به مرز ۶ میلیون مگاوات ساعت رساند.

او افزود: این مهم با تلاش و همت وصف ناپذیر متخصصین سختکوش نیروگاه و با وجود تداوم گرمای طاقت فرسای جنوب توانستیم اولین فصل پاییز نیز را با افزایش ۱۰.۳۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل سپری نماییم.

محمدی اظهار داشت: با تولید ۸۸۸ هزار و ۴۱۲ مگاوات ساعت برق در مهر ماه امسال میزان تولید ۷ ماهه نیروگاه رامین طی امسال به ۵ میلیون و ۹۵۶ هزار و ۵۳۹ مگاوات ساعت رسیده است، همچنین متوسط تولید لحظه‌ای در مهر ماه امسال را ۲۳۹ مگاوات ثبت شده، ضمن اینکه ساعت کارکرد واحد‌های تولیدی در این ماه ۳ هزار و ۷۱۹ ساعت بوده است.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تأمین آسایش مردم و پشتیبانی از برق شبکه کشور ایفا می‌کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار