معاون اجرایی نظام صنفی کشاورزی خوزستان با اشاره به انتشار دستورالعمل مدیرکل راهداری مبنی بر ممنوعیت خروج شلتوک از استان:

کشاورزان آرامش خود را حفظ کنند / این بخشنامه دهها هزار کشاورز خوزستانی را نابود می کند / در حال پیگیری مشکل شلتوک کاران هستیم

تاریخ انتشار: جمعه 7 آبان 1400 | 11:32 ق.ظ
کشاورزان آرامش خود را حفظ کنند / این بخشنامه دهها هزار کشاورز خوزستانی را نابود می کند / در حال پیگیری مشکل شلتوک کاران هستیم حکیم خنیفری نایب رییس نظام صنفی کشاورزی استان گفت: شب گذشته با انتشار دستورالعمل مدیرکل راهداری مبنی بر ممنوعیت خروج شلتوک از استان که در تاریخ کشور بی سابقه است، کشاورزان استان بشدت نگران و مضطرب شده اند. این بخشنامه دهها هزار کشاورز خوزستانی را نابود می کند. وی گفت: این اقدام باعث می شود […]

حکیم خنیفری نایب رییس نظام صنفی کشاورزی استان گفت: شب گذشته با انتشار دستورالعمل مدیرکل راهداری مبنی بر ممنوعیت خروج شلتوک از استان که در تاریخ کشور بی سابقه است، کشاورزان استان بشدت نگران و مضطرب شده اند. این بخشنامه دهها هزار کشاورز خوزستانی را نابود می کند.

وی گفت: این اقدام باعث می شود صدها هزار کشاورز خوزستانی مجبور باشند محصول خود را اجبارا به حدود صد نفر تاجر و کارخانه دار برنج در استان بفروشند و آنها به هر قیمت و شکلی که بخواهند با کشاورز حساب کنند.

معاون اجرایی نظام صنفی کشاورزی خوزستان گفت: ظاهرا عده ای تاجر و کارخانه دار با ارائه استدلالهای غیر واقع و عجیب و قریب از جمله بیکار شدن کارگران چند صد برنجکوبی و گران شدن برنج در داخل استان، برخی مسئولین را قانع کرده اند که این تصمیم را بگیرند که این به معنای نابودی کشاورزان خوزستانی به نفع چند تاجر و کارخانه دار برنج است. ضمن اینکه این موضوع قطعا اگر عملی شود باعث انفجار قیمت برنج در کشور خواهد شد.

خنیفری گفت: امسال از حدود ۱۰۰ هزار هکتار شلتوک استان، انتظار برداشت ۵۰۰ هزار تن شلتوک را داریم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار