مدیریت پسماند یکی از چالش‌های اساسی اهواز است/وضعیت بو و دود سایت صفیره اسفناک است

تاریخ انتشار: دوشنبه 10 آبان 1400 | 09:13 ق.ظ
مدیریت پسماند یکی از چالش‌های اساسی اهواز است/وضعیت بو و دود سایت صفیره اسفناک است محمدجواد اشرفی، مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان در رابطه با وضعیت مدیریت پسماند در اهواز اظهار کرد: مدیریت پسماند شهر اهواز در مرحله جمع‌آوری تا مرحله دفع به دلیل عدم توجه، تا به حال با چالش‌هایی روبه‌رو بوده است و باید به مدیریت پسماند توجه شود. وی یکی از چالش‌های اساسی کنونی شهر اهواز را […]

محمدجواد اشرفی، مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان در رابطه با وضعیت مدیریت پسماند در اهواز اظهار کرد: مدیریت پسماند شهر اهواز در مرحله جمع‌آوری تا مرحله دفع به دلیل عدم توجه، تا به حال با چالش‌هایی روبه‌رو بوده است و باید به مدیریت پسماند توجه شود.

وی یکی از چالش‌های اساسی کنونی شهر اهواز را مدیریت پسماند دانست و افزود: چند روز پیش رئیس سازمان بازرسی کل کشور از منطقه کریت کمپ بازدید و عنوان کرد که وضعیت بو و دود ناشی از سوزاندن سایت صفیره بسیار اسفناک است و بسیار جای سوال دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: امیدوار بودیم که شهردار جدید در این جلسه حضور پیدا کند و در خصوص برنامه‌های خود برای مدیریت پسماند شهر اهواز گزارشی ارائه دهد.

وی با اشاره به اقدامات اخیر مدیریت پسماند افزود: اقدامات خوبی در زمینه مدیریت پسماند انجام شده اما این اقدامات تا رسیدن به حد مطلوب فاصله بسیار زیادی دارد و نیازمند همت و توجه مجموعه شهرداری و خصوصاً مدیریت پسماند شهر اهواز است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان عنوان کرد: حفاظت محیط زیست در راستای وظایف خود تسهیلاتی برای شهرداری اهواز به منظور مدیریت پسماند در نظر گرفته است.

وی افزود: با پیگیری محیط زیست خوزستان، در این خصوص ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات محقق شده است که شهرداری در حال عقد قرارداد است تا در هفته یا ماه آینده عملیاتی و این پول پرداخت شود اما شهرداری برای جذب این تسهیلات باید مکانیسم مناسبی داشته باشد و قطعاً محیط زیست به عنوان ناظر، بر اجرای هزینه‌کرد این مبلغ نظارت خواهد داشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار