۸۰ هزار کیلوگرم آرد در مناطق کم برخوردار خوزستان توزیع شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 11 آبان 1400 | 11:00 ق.ظ
۸۰ هزار کیلوگرم آرد در مناطق کم برخوردار خوزستان توزیع شد علی خدادادی صبح امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای از اجرای سه پروژه حمایتی سفره‌های مهربانی با تلاش اعضای داوطلب و حمایت خیران جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۸۰ هزار کیلوگرم آرد تهیه و از طریق خانه‌های هلال در مناطق حاشیه‌نشین و کم برخوردار این استان توزیع شد. […]

علی خدادادی صبح امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای از اجرای سه پروژه حمایتی سفره‌های مهربانی با تلاش اعضای داوطلب و حمایت خیران جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۸۰ هزار کیلوگرم آرد تهیه و از طریق خانه‌های هلال در مناطق حاشیه‌نشین و کم برخوردار این استان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان اضافه کرد: ۱۰ خانه هلال جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های اهواز، ایذه، باغملک و مسجدسلیمان اقدام به توزیع دو هزار کیسه آرد به ارزش ۹۶۰ میلیون ریال کرده‌اند که این مبلغ از محل حمایت‌های مالی خیران تأمین و هزینه شده است.

وی ادامه داد: همچنین ۸۰ هزار کیلوگرم آرد نیز با حمایت مالی خیران خریداری و تاکنون حدود ۵۰۰ کیسه آن دریافت و با همکاری بخشداران و دهیاران مناطق زلزله‌زده اندیکا در بین ساکنان توزیع شده و به‌محض دریافت باقی‌مانده کیسه‌های آرد از کارخانه مربوطه نسبت به توزیع آن اقدام خواهد شد.

خدادادی ضمن تقدیر از حمایت‌های خیران، یکی از رسالت‌های مهم جمعیت هلال احمر را نقش تسهیل گرا به‌ویژه در رفع محرومیت‌های مناطق کم برخوردار اعلام و بیان کرد: این امر مهم از طریق خانه‌های هلال قابل پیگیری و اجراست و جمعیت هلال احمر نیز با توجه به نیازسنجی‌های صورت پذیرفته توسط اهالی ساکن در همان مناطق و پیگیری موضوع، توان توانمندان را به دست نیازمندان می‌رساند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار