استمرار کمک‌رسانی مناطق نفتخیز جنوب به مناطق زلزله‌زده اندیکا

تاریخ انتشار: شنبه 15 آبان 1400 | 17:12 ب.ظ
استمرار کمک‌رسانی مناطق نفتخیز جنوب به مناطق زلزله‌زده اندیکا خدمات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در ۳ حوزه تامین ماشین‌آلات راهسازی، کمک‌های مومنانه و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق زلزله‌زده اندیکا همچنان ادامه دارد. شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مدیریت ترابری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان از ابتدای وقوع زمین لرزه با اعزام انواع ماشین‌آلات سبک، سنگین […]

خدمات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در ۳ حوزه تامین ماشین‌آلات راهسازی، کمک‌های مومنانه و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق زلزله‌زده اندیکا همچنان ادامه دارد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مدیریت ترابری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان از ابتدای وقوع زمین لرزه با اعزام انواع ماشین‌آلات سبک، سنگین و راهسازی و گروه‌های جهادی در حال امدادرسانی به ساکنان مناطق روستایی و عشایری اندیکا هستند.

در این راستا هم‌اکنون ۱۰ دستگاه شامل ۶ دستگاه پیکاپ، یکدستگاه بلدوزر، یکدستگاه لودر و دو دستگاه کمپرسی در این منطقه حضور دارند و همگام با ستاد مدیریت بحران و سایر دستگاه‌های اجرایی  به مردم منطقه د خدمات‌رسانی می‌نمایند.

در بخش کمک‌های مومنانه نیز تاکنون ۲۰۰۰ بسته مواد غذایی به همراه اقلام ضروری مانند پتو و چادر از سوی پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه شهیدتندگویان تهیه و در اختیار مردم گذاشته شده است.

گروه‌های جهادی نیز از ابتدای شروع بحران در منطقه حضور دارند و در امر بازسازی منازل خسارت دیده مشارکت دارند.

خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز از ابتدای وقوع زمین‌لرزه، در بخش اعزام ماشین آلات مختلف سبک، سنگین و راهسازی از ۷۴۵۰ دستگاه/ روز فراتر رفته است و این امدادرسانی کماکان ادامه دارد


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار