تجلیل سپاه حضرت ولی عصر(عج) از حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان

تاریخ انتشار: شنبه 15 آبان 1400 | 17:23 ب.ظ
تجلیل سپاه حضرت ولی عصر(عج) از حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان در مراسمی با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان از فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان تجلیل شد. این مراسم به منظور تجلیل از حضور گروه‌های جهادی مستقر و فعال در بیمارستان شفا اهواز جهت راه‌اندازی و تجهیز این بیمارستان انجام شد. به منظور بازسازی این بیمارستان حوزه بسیج کارمندی شهید تندگویان […]

در مراسمی با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان از فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان تجلیل شد.

این مراسم به منظور تجلیل از حضور گروه‌های جهادی مستقر و فعال در بیمارستان شفا اهواز جهت راه‌اندازی و تجهیز این بیمارستان انجام شد.

به منظور بازسازی این بیمارستان حوزه بسیج کارمندی شهید تندگویان با اعزام گروه‌های جهادی تخصصی پایگاه‌های بسیج شرکت‌های نفت و‌گاز مارون و کارون و مدیریت عملیات غیر صنعتی، نسبت به تعمیر و تعویض سیستم برق و روشنایی بیمارستان و ترمیم سیستم فاضلاب بیمارستان قبل از راه اندازی اقدام نمود.

حوزه بسیج شهید تندگویان همچنین در راستای تجهیز بیمارستان نسبت به تامین ۲۰۰ تخته پتو و  ۲۰ عدد بالشت و ملحفه همکاری لازم را با بسیج جامعه پزشکی استان انجام داده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار