تعمیرات اساسی جرثقیل ۵۳۰ تنی نیروگاه اول سد شهید عباسپور انجام شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 17 آبان 1400 | 09:43 ق.ظ
تعمیرات اساسی جرثقیل ۵۳۰ تنی نیروگاه اول سد شهید عباسپور انجام شد معاونت پروژه ها در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از تعمیرات اساسی جرثقیل ۵۳۰ تنی نیروگاه اول سد شهید عباسپور خبر داد. “مراد نیک بخش” ، در این خصوص اعلام کرد: با توجه به اهمیت جرثقیل فوق سنگین ۵۳۰ تنی این نیروگاه در زمینه نصب تجهیزات به ویژه انتقال و […]

معاونت پروژه ها در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از تعمیرات اساسی جرثقیل ۵۳۰ تنی نیروگاه اول سد شهید عباسپور خبر داد.

“مراد نیک بخش” ، در این خصوص اعلام کرد: با توجه به اهمیت جرثقیل فوق سنگین ۵۳۰ تنی این نیروگاه در زمینه نصب تجهیزات به ویژه انتقال و نصب روتور و استاتور و مشکلات موجود درسیستم قدیمی ، امکان بروز حادثه از نظر جانی و مالی وجود داشت، بر همین اساس  با درخواست مدیریت تولید سد و نیروگاه شهید عباسپور و با هماهنگی معاونت نیروگاه ها در سازمان آب وبرق خوزستان عملیات تعمیرات اساسی بر روی این جرثقیل انجام شد .

نیک بخش با بیان اینکه نصب تجهیزات نیروگاهی نیاز به دقت بالایی دارد افزود : متخصصان شرکت تعمیرات با ایجاد تغییرات در الکتروموتورها، مدار قدرت جرثقیل و نصب سیستم جدید با اینورتر داریو و کنترل کننده های دقیق در خروجی و همچنین ارتقای مدار، کنترل،  قدیمی به سیستم PLC  مشکلات مجموعه را برطرف نموده که در همین راستا تست و راه اندازی این جرثقیل با موفقیت انجام شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : این مهم با تلاش متخصصان شرکت تعمیرات و همکاری دستگاه نظارت سد و نیروگاه شهید عباسپور و معاونت سد و نیروگاه ها سازمان آب و برق خوزستان انجام و با توجه به دریافت نتایج مطلوب و تایید کارشناسان بازرسی فنی در بررسی و تست های تحت بار ، گواهی ایمنی سلامت دستگاه نیز صادر گردید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار