محدودیت فروش بلیت سفر برای واکسن نزده‌ها

تاریخ انتشار: دوشنبه 17 آبان 1400 | 11:24 ق.ظ
محدودیت فروش بلیت سفر برای واکسن نزده‌ها معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، از اعمال محدودیت در عرضه بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس برای افراد فاقد کارت واکسیناسیون از ابتدای آذر ماه خبر داد.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، از اعمال محدودیت در عرضه بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس برای افراد فاقد کارت واکسیناسیون از ابتدای آذر ماه خبر داد.

آقای شهرام آدم نژاد، با اشاره به اینکه شیوه نامه‌های بهداشتی در زمینه حمل و نقل با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تهیه و اجرایی می‌شود گفت: سامانه‌ای موسوم به “سامانه امید” در اختیار همه مراکزی که بلیت هواپیما، قطار یا اتوبوس می‌فروشند قرار خواهد گرفت و مسافرانی که علاقه‌مند به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی هستند باید پیش از خرید بلیت، اطلاعات مربوط به کارت واکسن خود از جمله شماره کارت واکسن و کارت ملی خود را در این سامانه بارگذاری کنند.

وی افزود: اگر فردی کارت واکسن نداشته باشد باید پیش از خرید بلیت، تست منفی PCR خود را در سامانه امید بارگذاری کند تا اجازه خرید بلیت داشته باشد و در غیر این صورت سامانه به وی اجازه خرید نخواهد داد.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: جامعه مخاطب سامانه امید، همه افراد بالای ۱۲ سال هستند و این امر از ابتدای آذر ماه در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار