بازدید رئیس مرکز مدیریت راهبردی افتای خوزستان از دیتا سنتر (مرکز داده) شرکت

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 آبان 1400 | 08:58 ق.ظ
بازدید رئیس مرکز مدیریت راهبردی افتای خوزستان از دیتا سنتر (مرکز داده) شرکت به مناسبت هفته پدافند غیرعامل رئیس مرکز مدیریت راهبردی افتای خوزستان و هیات همراه از دیتاسنتر (مرکز داده) شرکت توزیع نیروی برق خوزستان دیدن کردند. در این دیدار که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و با حضور حسینی رئیس مرکز مدیریت راهبردی افتای استان، صالح نساج مدیر کل دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان، سزاری […]
به مناسبت هفته پدافند غیرعامل رئیس مرکز مدیریت راهبردی افتای خوزستان و هیات همراه از دیتاسنتر (مرکز داده) شرکت توزیع نیروی برق خوزستان دیدن کردند.

در این دیدار که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و با حضور حسینی رئیس مرکز مدیریت راهبردی افتای استان، صالح نساج مدیر کل دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان، سزاری مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری انجام شد، از امکانات و ظرفیت های جدید ایجاد شده در مرکز داده و مرکز عملیات شبکه (NOC) شرکت توزیع نیروی برق خوزستان بازدید به عمل آمد و از نزدیک در جریان نحوه اجرای پروژه قرار گرفتند.
همچنین در جلسه ای که در این خصوص با حضور جانشین مدیرعامل، معاونت برنامه ریزی و مدیر و کارکنان دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شد، همکاری های چند جانبه آتی در این حوزه، امنیت سایبری به عنوان یکی از مصادیق مهم پدافند غیرعامل مورد بررسی قرار گرفت.
گفتنی است از جمله ویژگی های ایجاد مرکز دیتاسنتر ارتقا امنیت شبکه، افزایش فضای ذخیره سازی اطلاعات و استفاده از تجهیزات و حافظه های پر سرعت SSD به منظور افزایش سرعت عملکرد سامانه ها می باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار