تعمیر دیسک شیر پروانه ای واحد ۴ نیروگاه سد شهید عباسپور

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 آبان 1400 | 09:04 ق.ظ
تعمیر دیسک شیر پروانه ای واحد ۴ نیروگاه سد شهید عباسپور معاون نیروگاهی در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از عملیات بازطراحی، ساخت و تعویض آب بند و اصلاح دیسک شیر پروانه ای واحد ۴ نیروگاه اول سد شهید عباسپور، توسط همکاران شرکت تعمیرات سد شهید عباسپور خبر داد.

“امیر محمودی” با اعلام این خبر اظهار داشت : با توجه به فرسودگی آب بند و خوردگیهای موجود در دیسک شیر پروانه ای این واحد، با هماهنگی معاونت فنی و مهندسی و دستگاه نظارت شرکت تولید و بهره برداری سد شهید عباسپور، تعویض آب بند و تعمیر خوردگیهای به وجود آمده در دیسک، در اورهال سالانه در دستور کار قرار گرفت.

محمودی در ادامه افزود: به موازات بازطراحی و ساخت آب بند دیسک، عملیات دمونتاژ و اصلاح شامل: بازکردن کلیه پیچها، رینگ های نگهدارنده آب بند و ترمیم خوردگی های دیسک  با انجام عملیات حرارتی و تنش زدایی، انجام تست های NDT و PT  ، ساخت چرم آب بند با طرح و نوآوری جدید انجام گردید و بعد از انجام فعالیتهای مذکور، نصب آب بند و کلیه متعلقات آن انجام گردید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بعد از انجام عملیات فوق و تایید کارشناسان نظارت شرکت تولید، تستهای خشک و تر شیر پروانه ای انجام و مورد تایید قرار گرفت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار