پایان اورهال سالیانه واحد شماره چهار نیروگاه شهید عباسپور

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 آبان 1400 | 10:18 ق.ظ
پایان اورهال سالیانه واحد شماره چهار نیروگاه شهید عباسپور مدیرعامل سد و نیروگاه شهیدعباسپور از پایان موفقیت آمیز اورهال سالیانه واحد شماره چهار بعد از انجام کارهای فنی و تعمیراتی خبر داد.

 “فرزادجونعلی وند” ضمن اعلام این خبر گفت: از اهم کارهای انجام شده می توان به تست و تصفیه روغن، رفع گزارش نقص های صادره از سوی بهره بردار، سرویس اویل کولرها، بازدید از ژنراتور، سرویس سیستم تحریک، بازرسی از تجهیزات توربین، انجام کالیبراسیون و انجام تست های الکتریکال اشاره نمود.

وی افزود: در این راستا اسیدشویی پنج عدد از رادیاتورهای ژنراتور نیز انجام گردید که پس از رنگ آمیزی درپوش های جانبی، تعویض آببند و انجام هیدروتست در محل نصب گردیدند.

مدیرعامل شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه عباسپور تصریح کرد: یکی از مهمترین کارهای انجام شده در این اورهال می توان به بازسازی کامل آببند شیرپروانه ای شامل تعویض چرم آببند و ترمیم خوردگی های نقاطی از دیسک شیرپروانه ای واحد شماره چهار اشاره نمود.

جونعلی وند افزود: تکنولوژی آببند شیرپروانه ای های واحدهای نیروگاه اول از نوع قدیمی و از نوع چرم می باشند که به روش ویژه ای ساخته می شوند که در تکنولوژی های جدید استفاده از لاستیک آببند رایج است. 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار