سامانه بارشی بعدی پنجشنبه وارد خوزستان می شود

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 آبان 1400 | 10:29 ق.ظ
سامانه بارشی بعدی پنجشنبه وارد خوزستان می شود مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تداوم بارش‌های همرفتی از اواخر وقت (دوشنبه) در مناطق شرقی استان خوزستان به ویژه ارتفاعات را نشان می‌دهد. محمد سبزه زاری بیان کرد: این وضعیت جوی سبب رگبار، رعد و برق و تندباد لحظه ای در این مناطق خواهد شد و سامانه بارشی بعدی از روز پنجشنبه بر […]

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تداوم بارش‌های همرفتی از اواخر وقت (دوشنبه) در مناطق شرقی استان خوزستان به ویژه ارتفاعات را نشان می‌دهد.

محمد سبزه زاری بیان کرد: این وضعیت جوی سبب رگبار، رعد و برق و تندباد لحظه ای در این مناطق خواهد شد و سامانه بارشی بعدی از روز پنجشنبه بر استان خوزستان تاثیر گذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه از نظر دمایی تا روز پنجشنبه تغییرات محسوسی نخواهیم داشت افزود: در ۲۴ ساعت گذشته آبادان با ۳۱ و دهدز با ۸.۴ سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۲۹.۱ و حداقل ۱۶.۶درجه سانتیگراد گزارش شده است.

سبزه زاری گفت: میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در دهدز ۸.۵، هندیجان ۱.۳، کشاورزی اهواز ۰.۵، بهبهان ۰.۴ و ایذه و رامهرمز ۰.۲ میلیمتر ثبت شده است؛ میزان بارش باران سنجی‌های اطراف ایذه در مال آقا ۲۰، شیوند ۱۷، پیرموسی ۱۳، قلعه تل ۸.۵، سراک هشت، صیدون هفت و امام زاده عبدالله پنج میلیمتر اعلام شد.

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به ورود سامانه بارشی جدید از اواخر هفته گذشته تا روز یکشنبه هفته جاری هشدار سطح زرد صادر کرده بود ضمن اینکه برای تشدید سامانه بارشی هشدار سطح نارنجی صادر کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار