گزارشی از فروش نخل به دلیل کمبود آب نداشته‌ایم

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 آبان 1400 | 11:12 ق.ظ
گزارشی از فروش نخل به دلیل کمبود آب نداشته‌ایم معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در خوزستان گزارشی از فروش نخل به کشورهای حاشیه خلیج فارس به دلیل کمبود آب نداشته‌ایم. تورج نوروزی  در خصوص مساله نخل فروشی به دلیل بحران آب اظهار کرد: در خوزستان گزارشی از فروش نخل به کشورهای حاشیه خلیج فارس به دلیل کمبود آب نداشته‌ایم و […]

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در خوزستان گزارشی از فروش نخل به کشورهای حاشیه خلیج فارس به دلیل کمبود آب نداشته‌ایم.

تورج نوروزی  در خصوص مساله نخل فروشی به دلیل بحران آب اظهار کرد: در خوزستان گزارشی از فروش نخل به کشورهای حاشیه خلیج فارس به دلیل کمبود آب نداشته‌ایم و این اتفاق رخ نداده است.

وی افزود: در یکی از استان‌های جنوبی کشور به دلیل مشکلاتی که در تامین آب وجود داشته، برخی از نخلداران اقدام به فروش نخل‌های خود به کشورهای حاشیه خلیج فارس کرده‌اند اما در خوزستان چنین مساله‌ای نبوده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: گاهی نخلداران به صورت بسیار محدود اقدام به چنین کاری می‌کنند و این کار به دلیل مورد پسند نبودن رقم نخل موردنظر برای نخلدار و یا فروش نخل‌ها به ادارات و شهرداری‌های متقاضی است.

نوروزی در خصوص تامین آب نخیلات خوزستان عنوان کرد: تاکنون تامین آب نخیلات در خوزستان انجام شده است اما بخشی از نخلداران در شادگان با مشکلاتی در بحث تامین آب مواجه هستند.

وی ادامه داد: عمده نخیلات خوزستان در حوضه کارون هستند که تامین آب آن‌ها تاکنون انجام شده است و فقط در حوضه مارون در تامین آب نخیلات با مشکلاتی مواجه هستیم که امیدواریم با بهبود وضعیت مخازن سدها این مشکلات مرتفع شود.

در روزهای اخیر اخباری از فروش نخل به کشورهای حاشیه خلیج فارس به دلیل بحران آب در شهرهای جنوبی کشور از جمله بوشهر در فضای مجازی منتشر شده و به تایید برخی از مسئولان رسیده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار