پست برق ۱۰۰ مگاولت آمپر کیانشهر اهواز به زودی بهره‌برداری می‌شود

تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 آبان 1400 | 10:20 ق.ظ
پست برق ۱۰۰ مگاولت آمپر کیانشهر اهواز به زودی بهره‌برداری می‌شود مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: پست پست برق Gis کیانشهر اهواز با ظرفیت ۱۰۰ مگاولت آمپر با پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی آماده بهره برداری است و به زودی وارد مدار خواهد شد. محمود دشت بزرگ روز چهارشنبه در حاشیه بازدید معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از پست‌های برق ۱۳۲ به […]

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: پست پست برق Gis کیانشهر اهواز با ظرفیت ۱۰۰ مگاولت آمپر با پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی آماده بهره برداری است و به زودی وارد مدار خواهد شد.

محمود دشت بزرگ روز چهارشنبه در حاشیه بازدید معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از پست‌های برق ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت Gis کیانشهر یک اهواز، در گفت وگو با خبرنگار بیان کرد: این پست برق، یکی از ۱۵ پست Gis این شرکت است که برای توسعه شبکه برق خوزستان طراحی و برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر پست کیانشهر یک ، ۲ پست برق کارون و خزامی نیز در اهواز پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی دارند و آماده بهره برداری هستند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان افزود: تجهیزات این پست‌ها تحت لیسانس شرکت ABB سوئیس است که برای نخستین بار در کشور توسط شرکت سرو نیروی شیراز ساخته شده و اولین پست‌های آن توسط شرکت برق منطقه‌ای خوزستان خریداری و در حال نصب و راه اندازی هستند.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان دارای ۹ هزار و ۱۶۲ کیلومتر خط شبکه انتقال و فوق توزیع برق و ۲۴۵ پست انتقال و فوق توزیع در استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار