اجرای موفق ۱۵۰۰ عملیات سرچاهی و درون‌چاهی در مناطق نفتخیز جنوب

تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 آبان 1400 | 10:34 ق.ظ
اجرای موفق ۱۵۰۰ عملیات سرچاهی و درون‌چاهی در مناطق نفتخیز جنوب مدیر تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه‌های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از انجام و ارائه خدمات فنی۱۴۹۷ عملیات سرچاهی و درون‌چاهی و ۱۹۹۰ عملیات تعمیراتی در ۷ ماهه اول امسال خبر داد. مهندس یونس عباسی‌لرکی گفت: در ۷ ماهه اول سال جاری ۱۰۰۸ مورد خدمات سرچاهی و ۴۸۹ عملیات درون‌چاهی بنا به درخواست شرکت‌های […]

مدیر تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه‌های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از انجام و ارائه خدمات فنی۱۴۹۷ عملیات سرچاهی و درون‌چاهی و ۱۹۹۰ عملیات تعمیراتی در ۷ ماهه اول امسال خبر داد.

مهندس یونس عباسی‌لرکی گفت: در ۷ ماهه اول سال جاری ۱۰۰۸ مورد خدمات سرچاهی و ۴۸۹ عملیات درون‌چاهی بنا به درخواست شرکتهای بهرهبرداری کارون، مارون، آغاجاری، گچساران و مسجدسلیمان و دکلهای حفاری/تعمیراتی و همچنین شرکت نفت و گاز اروندان طبق موافقت‌نامه با مناطق نفتخیز جنوب با موفقیت به انجام رسیده است.

وی افزود: از این تعداد ۱۴ عملیات در زمره سرویس ویژه و عملیات ترمیمی بدون نیاز به حضور دکل (Rigless) قرار داشته که ضمن نگهداشت و استمرار تولید پایدار عملاً سبب جلوگیری از تعمیر چاه بوسیله دکل شده و صرفه‌جویی قابل توجهی را به دنبال داشته است.

مهندس عباسی‌لرکی ادامه داد: در همین دوره زمانی ۱۵۲۴ مورد عملیات تعمیراتی بر روی تجهیزات سرچاهی و ۴۶۶ مورد عملیات تعمیراتی درون‌چاهی با رعایت کلیه دستورالعمل‌های HSE و به روش ایمن و بدون حادثه در شرایط خاص همه‌گیری بیماری کرونا انجام شد.

 وی ادامه داد: علاوه بر انجام وظایف محوله سازمانی در گستره‌ای افزون بر ۷۰ هزار کیلومتر مربع در جغرافیای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، ارائه خدمات مورد تقاضا به شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب، تعویض و تکمیل تاج چاه شماره ۳ تنگ بیجار و جلوگیری از افت روزانه بیش از یک میلیون متر مکعب گاز و در طرح ۲۸ مخزن چاه‌های مارون ۱۹۸ و مارون ۲۰۲ نیز از فعالیت‌های خدمات فنی این مدیریت بوده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار