دومین جلسه شورای سیاستگذاری بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری اهواز برگزار شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 آبان 1400 | 18:34 ب.ظ
دومین جلسه شورای سیاستگذاری بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری اهواز برگزار شد صبح روز چهارشنبه ۱۹ آبان ماه دومین جلسه شورای سیاستگذاری بودجه سال ۱۴۰۱ با دستور کار بررسی بودجه و هزینه های خدمات در سال ۱۴۰۱ و بررسی هزینه های جاری و درآمد از سال ۱۳۹۰ تا سال جاری برگزار شد. بررسی درآمد ها و هزینه های سازمان های زیرمجموعه شهرداری، سیاست گذاری برای درآمدزایی این […]

صبح روز چهارشنبه ۱۹ آبان ماه دومین جلسه شورای سیاستگذاری بودجه سال ۱۴۰۱ با دستور کار بررسی بودجه و هزینه های خدمات در سال ۱۴۰۱ و بررسی هزینه های جاری و درآمد از سال ۱۳۹۰ تا سال جاری برگزار شد.

بررسی درآمد ها و هزینه های سازمان های زیرمجموعه شهرداری، سیاست گذاری برای درآمدزایی این سازمان ها، بررسی قرارداد پیمانکاران و نیروها و قراردادهای بسته شده با آن ها از دستور کارهای این جلسه سیاست گذاری بودجه بود.

همچنین در این نشست ضمن تعیین اعتبار لازم برای خدمات شهری شامل روفت و روب، فضای سبز و اجرائیات، در خصوص درآمد تاکسی های اینترنتی مقرر شد تا درآمد حاصل از آن ها در شهر هوشمند سازی شود.

یکی دیگر از مسائل مهم مطرح شده در این جلسه نظارت معاونین شهردار بر سازمان های زیرمجموعه خود جهت تحقق درآمد و خودکفایی سازمان ها بود که در ادامه آن مقرر شد سازمان ها در صورت عدم تحقق بودجه، دلیل آن را به صورت مکتوب گزارش کنند.

همچنین به موجب این جلسه بنا شد تا رویه ای بین معاونت‌ها، مناطق و سازمان‌ها تعریف شود که ساختار سازمانی و اساسنامه ها رعایت شده و همچنین صورتجلسات بین مناطق و سازمان ها با قید فوریت امضا شوند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار