پس از وقفه ای کوتاه عملیات نصب قطعات سگمنت تقاطع غیر همسطح شهید کجباف از سرگرفته شد

تاریخ انتشار: شنبه 22 آبان 1400 | 08:28 ق.ظ
پس از وقفه ای کوتاه عملیات نصب قطعات سگمنت تقاطع غیر همسطح شهید کجباف از سرگرفته شد عباس دغاغله معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز اظهار داشت: با حمایت های شهردار و پشتیبانی شورای اسلامی شهر اهواز زمینه عملیات تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه تقاطع غیر همسطح شهید کجباف فراهم شده است . معاون شهردار اهواز عنوان کرد: پس از وقفه ای کوتاه به دلیل مشکلات پیش آمده عملیات اجرایی تولید و […]

عباس دغاغله معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز اظهار داشت: با حمایت های شهردار و پشتیبانی شورای اسلامی شهر اهواز زمینه عملیات تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه تقاطع غیر همسطح شهید کجباف فراهم شده است .

معاون شهردار اهواز عنوان کرد: پس از وقفه ای کوتاه به دلیل مشکلات پیش آمده عملیات اجرایی تولید و نصب قطعات پیش ساخته سگمنت و دیگر بخشهای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف از سرگرفته شد.

دغاغله افزود : از امروز پنجشنبه بیستم آبان ماه با نصب دو قطعه سگمنت روی ستون ۲۱ محور L 300 عملیات اجرایی آغاز شد .

وی اشاره کرد: محور L 300 با طول ۳۱۰ متر و عرض ۹/۵ متر از ۱۲۱ قطعه سگمنت بوده ؛ که تا کنون ۵۷ قطعه تولید، ۴۷ قطعه نصب و ۱۰ سگمنت دیگر آماده نصب میباشند ؛ این در حالی است که عملیات تولید سگمنت نیز آغاز شده است .

معاون فنی و عمرانی تشریح کرد: اجراء و تکمیل این محور سبب روان سازی ترافیک ، کاهش زمان سفر، صرفه جویی در وقت و هزینه می شود و مسافران بدون معطلی از سمت میدان چهار اسب (تپه) به سمت میدان خلیج فارس تردد خواهند کرد.

دغاغله خاطرنشان کرد: امتداد محور شمال به جنوب بلوار سپهبد شهید سلیمانی نیز در حال بهسازی است که با هماهنگی هایی که با مدیران منطقه هفت و سازمان عمران شهرداری صورت گرفت در ابتدا میبابست عملیات نخاله برداری ؛ خاکبرداری ؛ پاکسازی ؛ تکمیل جدول کاری اطراف میدان و همچنین اصلاح و تکمیل آسفالت امتداد مسیر بلوار شهید سلیمانی از سمت شمال به جنوب ( از میدان فرودگاه به سمت میدان خلیج فارس ) طی چند روز آینده تکمیل و آماده تردد وسایل نقلیه و عبور و مرور شهروندان محترم میگردد و بدین ترتیب میتوان عملیات احداث دیواره های رمپ محور L300 و دیگر عملیات اجرایی را آغاز نمود .


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار