محدودیت تردد شبانه با توجه به آغاز بارش‌ها لغو شود

تاریخ انتشار: یکشنبه 23 آبان 1400 | 09:50 ق.ظ
محدودیت تردد شبانه با توجه به آغاز بارش‌ها لغو شود معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت: در ماه‌های گذشته پلیس راهور گزارش‌هایی را به ستاد کرونا داده که با توجه به آغاز فصل پاییز و ورود سرما به کشور و آغاز بارش‌ها که استفاده از خودروهای شخصی افزایش می‌یابد محدودیت تردد شبانه لغو شود. سرهنگ جهانی در این باره افزود: محدودیت تردد شبانه […]

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت: در ماه‌های گذشته پلیس راهور گزارش‌هایی را به ستاد کرونا داده که با توجه به آغاز فصل پاییز و ورود سرما به کشور و آغاز بارش‌ها که استفاده از خودروهای شخصی افزایش می‌یابد محدودیت تردد شبانه لغو شود.

سرهنگ جهانی در این باره افزود: محدودیت تردد شبانه موجب افزایش بار ترافیکی و تراکم جمعیت در وسائل نقلیه عمومی در ساعات پایانی روز شده و اضطراب و استرس شهروندان را رقم می‌زند.

وی تصریح کرد: میزان و شدت اجرای طرح محدودیت‌های تردد شبانه در کلانشهرها، در طول اجرای این دوره به تناسب شهرهای کوچکتر، کمتر بوده و توجه کمتری به آن شده است و در شهرهای کوچکتر علیرغم نداشتن دوربین‌های کنترلی و ثبت تخلف طرح محدودیت دقیق تر اجرایی شده است.

جهانی در پاسخ به این سوال که اجرای طرح محدودیت تردد شبانه چقدر در کاهش کرونا موثر بوده است اظهار کرد: وزارت بهداشت با کمک وزارت کشور می‌توانند اثر بخشی این محدودیت‌ها را اعلام کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور در ادامه در پاسخ به چگونگی دریافت مجوز تردد بین شهری گفت: افرادی که اضطرار به سفر دارند می‌توانند مدارک خود را در سامانه صدور مجوز تردد فرمانداری‌ها ثبت کنند و فرمانداری‌ها با بررسی درخواست اگر مجوز تردد صادر کنند اطلاعات خودرو فرد در سامانه پلیس ثبت می‌شود و وسیله نقلیه در آن مدت معین جریمه نخواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار