انتصاب سرپرست جدید سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی

تاریخ انتشار: یکشنبه 23 آبان 1400 | 18:53 ب.ظ
انتصاب سرپرست جدید سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی طی حکمی از سوی رضا امینی، شهردار اهواز علی جاسمی پور  به عنوان سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اهواز منصوب شد. در حکم آقای جاسمی پور آمده است: نظر به تجارب و سوابق مدیریتی جنابعالی و به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اهواز منصوب می گردید. امید […]

طی حکمی از سوی رضا امینی، شهردار اهواز علی جاسمی پور  به عنوان سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اهواز منصوب شد.

در حکم آقای جاسمی پور آمده است:

نظر به تجارب و سوابق مدیریتی جنابعالی و به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اهواز منصوب می گردید.

امید است با استعانت از الطاف خداوند متعال و عنایات ائمه معصومین(علیهم السلام) براساس اصول تعهد، تخصص، پاکدستی و مدیریت جهادی، در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی با تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب در انجام وظایف محوله موفق باشید.

 

انتظار است با استفاده از ظرفیت های فراوان سازمان و با رعایت صرفه و صلاح شهر، شهرداری و شهروندان، براساس هدایت ها و مصوبات هیات مدیره و شورای سازمان تلاش نموده و زمینه خدمت رسانی به مردم شریف اهواز را بیش از پیش فراهم نمایید.

 

گفتنی است پیش از این بابک ربیعی این سمت را بعهده داشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار