در اولین جشنواره ملی شهد رسانه،

مدیر مسئول پایگاه خبری کشاورزی پرس در بخش یادداشت حائز رتبه اول شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 آبان 1400 | 21:20 ب.ظ
مدیر مسئول پایگاه خبری کشاورزی پرس در بخش یادداشت حائز رتبه اول شد به گزارش پایگاه خبری کشاورزی پرس، سمیه غافلی مدیر مسئول و صاحب امتیاز این پایگاه در بخش یادداشت موفق به کسب رتبه اول در اولین جشنواره ملی شهد رسانه شد. بر اساس این گزارش؛ آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره؛ بیش از ۱۰۸ اثر در شش بخش: یادداشت،گزارش،گفتگو،خبر،تیتر و سردار سلیمانی و بخش ویژه کرونا بوده است […]

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی پرس، سمیه غافلی مدیر مسئول و صاحب امتیاز این پایگاه در بخش یادداشت موفق به کسب رتبه اول در اولین جشنواره ملی شهد رسانه شد.

بر اساس این گزارش؛ آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره؛ بیش از ۱۰۸ اثر در شش بخش: یادداشت،گزارش،گفتگو،خبر،تیتر و سردار سلیمانی و بخش ویژه کرونا بوده است که از این تعداد، ۱۸ اثر در شش بخش در رتبه های اول تا سوم توسط هیت داوران جشنواره انتخاب و مورد تقدیر و قدردانی قرار گرفتند.

گفتنی است اولین جشنواره ملی برداشت نیشکر صبح امروز ۲۶آبان ۱۴۰۰ به مدت ۲روز آغاز به کار نموده که در کنار این جشنواره اولین جشنواره ملی شهد رسانه با حضور مسئولان کشوری و استانی روزنامه های سراسری ، منطقه ای و استانی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری برگزار شد که در این بین مدیر مسئول پایگاه خبری کشاورزی پرس، جایگاه نخست بخش یادداشت را ازآن خود کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار