باران در راه اغلب مناطق خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 29 آبان 1400 | 08:31 ق.ظ
باران در راه اغلب مناطق خوزستان مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: سامانه بارشی از اوایل روز یکشنبه سبب رگبار و رعد و برق در اغلب نقاط این استان به‌ویژه مناطق شمالی، شرقی، جنوبی و بخش‌هایی از مرکز خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: سامانه بارشی از اوایل روز یکشنبه سبب رگبار و رعد و برق در اغلب نقاط این استان به‌ویژه مناطق شمالی، شرقی، جنوبی و بخش‌هایی از مرکز خواهد شد.

محمد سبزه زاری گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی سامانه بارشی از اواسط وقت فردا به‌تدریج سبب افزایش ابر، بارش‌های پراکنده در سطح استان خواهد شد.

وی افزود: این سامانه سپس از اوایل روز یکشنبه تا اواسط روز سه‌شنبه سبب رگبار و رعد و برق، تندبادهای لحظه‌ای در اغلب نقاط استان به‌ویژه مناطق شمالی، شرقی، جنوبی و بخش‌هایی از مرکز خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان با بیان اینکه احتمال ریزش تگرگ در مناطق مستعد و بارش برف در ارتفاعات استان وجود دارد، خبر داد: در این ایام شمال خلیج‌فارس مواج و طوفانی همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود.

سبزه زاری گفت: در شبانه‌روز گذشته شوش با ۳۰.۸ و دهدز با ۹.۲ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند؛ همچنین در شبانه‌روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۲۹.۶ و حداقل به ۱۲.۲ درجه سانتی‌گراد رسیده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار