محدودیت‌های کرونایی برای واکسن‌نزده‌ها اعمال می‌شود

تاریخ انتشار: شنبه 29 آبان 1400 | 10:46 ق.ظ
محدودیت‌های کرونایی برای واکسن‌نزده‌ها اعمال می‌شود رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: به زودی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌هایی برای افرادی که واکسن نزده‌اند، اعمال می‌شود. دکتر فرهاد ابول‌نژادیان، اظهار کرد: از ابتدای آغاز واکسیناسیون در خوزستان تاکنون بالغ بر ۵ میلیون دوز واکسن علیه کرونا در استان تزریق شده است. وی با اشاره به وضعیت […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: به زودی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌هایی برای افرادی که واکسن نزده‌اند، اعمال می‌شود.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان، اظهار کرد: از ابتدای آغاز واکسیناسیون در خوزستان تاکنون بالغ بر ۵ میلیون دوز واکسن علیه کرونا در استان تزریق شده است.

وی با اشاره به وضعیت مساعد استان خوزستان از نظر شیوع کرونا افزود: واکسن ‌به تعداد کافی و از برندهای مختلف در استان خوزستان وجود دارد. تنها دغدغه ما در حوزه واکسیناسیون، مراجعه نکردن افرادی است که تاکنون برای تزریق واکسن مراجعه نکرده‌اند؛ این اقدام این افراد علاوه بر به خطر انداختن سلامت خودشان، سلامت اطرافیان و نزدیکان‌شان را نیز به مخاطره می‌اندازد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: به زودی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌هایی برای افرادی که واکسن نزده‌اند، اعمال می‌شود. این افراد باید از فرصت باقی‌مانده استفاده و هرچه سریع‌تر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار