فرمانده انتظامی خوزستان: هیچ حاشیه امنی برای اشرار در استان وجود ندارد

تاریخ انتشار: یکشنبه 30 آبان 1400 | 10:00 ق.ظ
فرمانده انتظامی خوزستان: هیچ حاشیه امنی برای اشرار در استان وجود ندارد فرمانده انتظامی خوزستان امنیت مردم را خط قرمز پلیس برشمرد و گفت: روز به روز اراده و انگیزه نیروی انتظامی برای برخورد با مخلان نظم و امنیت و اشرار بیشتر شده و دیگر هیچ حاشیه امنی برای آن ها در استان وجود ندارد.

سید محمد صالحی روز یکشنبه در حاشیه تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید هادی کنعانی از شهدای مدافع نظم و امنیت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهادت افسر دلاور و رشید نیروی انتظامی، الگوی اخلاق و ولایتمداری و فرزند رشید عشایر عرب استان خوزستان را ابتدا به محضر مقام معظم رهبری و مردم شریف استان و  همچنین کارکنان نیروی انتظامی و خانواده این شهید والامقام تبریک و تسلیت گفته و یاد و خاطره شهدای ناجا را گرامی می داریم.

وی افزود: این شهید والامقام اولین و آخرین شهید نیروی انتظامی نیست چرا که نیروی انتظامی از مرز تا مرکز شهدای زیادی را برای امنیت مردم تقدیم می کند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد:تاکنون در استان خوزستان ۶ نفر از کارکنان نیروی انتظامی در راه برقراری نظم و امنیت و دفاع از جان و مال مردم جان خود را تقدیم نظام کرده به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه امنیت مردم استان خط قرمز پلیس محسوب می شود، با مخلان نظم و امنیت و اشرار با قاطعیت برخورد کرده تا آرامش و آسایش را به مردم هدیه دهیم.

سرهنگ دوم هادی کنعانی، مامور جان بر کف ناجا در راه امنیت مردم در درگیری با سارقان و اشرار مسلح در شهرستان کارون جمعه شب به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

در درگیری مسلحانه بین اشرار و نیروی انتظامی که جمعه شب رخ داد ، سه تن از اشرار به هلاکت رسیدند. 

پیش از این نیز در ۳۰ تیرماه سال جاری ستوان دوم “ضرغام پرست” از نیروهای ناجا در خوزستان در حین انجام ماموریت، در درگیری با سارقان مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

۲۷ مردادماه  امسال نیز ستوان‎‌یکم “مالک رسولی نیک” مأمور جان بر کف نیروی انتظامی خوزستان در شادگان توسط اوباش مجروح  ودر روز تاسوعای حسینی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همچنین در شهریورماه امسال “مهدی آزمون”  از ماموران پلیس آبادان در راه امنیت مردم در درگیری با سارق مسلح در این شهرستان به شهادت رسید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار