مديركل استاندارد خوزستان در حاشیه بازدید از نمایشگاه جشنواره ملی نیشکر خبر داد:

تولیدات نیشکر در صدر استانداردهای ملی

تاریخ انتشار: دوشنبه 1 آذر 1400 | 09:30 ق.ظ
تولیدات نیشکر در صدر استانداردهای ملی مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان با اشاره به رعایت استانداردها در صنعت توسعه نیشکر، محصولات این شرکت را تولیداتی مطابق با استانداردها ارزیابی کرد.

رضا قیصی‌پور پنج‌شنبه ۲۷ آبان در حاشیه بازدید از نمایشگاه جشنواره ملی نیشکر، اظهار داشت: محصولات تولیدی شرکت توسعه نیشکر از جمله شکر، الکل طبی و خمیرمایه با بالاترین استانداردهای معتبر تولید می‌شود.

وی به آزمایش‌های ادواری استاندارد محصولات نیشکری اشاره کرد و تاکید کرد که بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، تولیدات دو کشت و صنعت فارابی و امیرکبیر در صدر استانداردهای ملی قرار دارد و کشت و صنعت دهخدا و شرکت خمیرمایه و الکل رازی نیز در این زمینه فعالیتی مطلوب دارند و حائز رتبه برتر شده‌اند.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان در بخش دیگری از سخنانش به اهدای نشان “حلال” به واحدهای نیشکری اشاره کرد و بیان داشت: کشت و صنعت امیرکبیر اولین دریافت کننده گواهینامه حلال در صنعت قند و شکر ایران است و اخیرا نیز این نشان به نیشکر فارابی تعلق گرفته است.

نشان حلال در کنار نشان استاندارد به عنوان یک گواهینامه جهانی در کشورهای اسلامی صادر می‌شود و دریافت این نشان کمک زیادی به صادرات و فروش محصولات غذایی دارد.

در این سال‌ها شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در رعایت استانداردها و کسب نشان استاندارد در تولید شکر و سایر محصولات جانبی پیشتاز است و حائز رتبه‌های متعددی شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار