‎افتتاح نمایشگاه خدمت بی منت با حضور سردار شاهوارپور

تاریخ انتشار: دوشنبه 1 آذر 1400 | 12:45 ب.ظ
‎افتتاح نمایشگاه خدمت بی منت با حضور سردار شاهوارپور نمایشگاه خدمت بی منت همزمان با هفته مبارک بسیج در محل مجتمع فرهنگی رفاهی فجر و با حضور سردار شاهوار پور فرمانده محترم سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان و هیات همراه افتتاح گردید . در این نمایشگاه توانمندی ، فعالیت ها و اقدامات موسسات و شرکت های تابعه نمایندگی بنیاد تعاون بسیج در […]

نمایشگاه خدمت بی منت همزمان با هفته مبارک بسیج در محل مجتمع فرهنگی رفاهی فجر و با حضور سردار شاهوار پور فرمانده محترم سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان و هیات همراه افتتاح گردید .

در این نمایشگاه توانمندی ، فعالیت ها و اقدامات موسسات و شرکت های تابعه نمایندگی بنیاد تعاون بسیج در عرصه های مختلف به نمایش گذاشته می شود. 

دکتر منصور شوشتری دبیر اجرایی نمایشگاه و مسئول موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان در خصوص برگزاری این نمایشگاه گفت : با حول و قوه الهی و با همیاری و همکاری موسسات و شرکت های تابعه بنیاد تعاون بسیج و پشتیبانی های فرماندهی  محترم سپاه استان و همچنین سردار باقری جانشین محترم سپاه ولی عصر و مسئول  نمایندگی بنیاد تعاون بسیج این نمایشگاه با هدف آشنایی بسیجیان ، مسئولین و آحاد بازدیدکنندگان با خدمات قابل ارائه بنیاد در محورهای بهداشت و درمان ، مسکن و عمران ، پشتیبانی از کسب و کارهای خانگی، حمل و نقل جاده ای ،  علمی و آموزشی و … به مدت ۱۰ روز برگزار می گردد .

دبیر برگزاری نمایشگاه افزود :  در این نمایشگاه علاوه بر معرفی خدمات مورد اشاره ، انواع محصولات غذایی، صنایع دستی ، ترشی جات و شیرینی جات خانگی که با حمایت مجموعه بسیج و توسط کارآفرینان و تولیدکنندگان بسیجی استان تولید شده اند بصورت مستقیم عرضه و به فروش رسیده و نیز خدمات قابل ارائه مرکز مهرشفا بسیج موسسه خدمات درمانی بسیجیان شامل بسته های بیمه های مکمل درمان، تامین اجتماعی ، مددکاری ، درمان زوج های نابارور ، صدور کارت اخذ درمان  و .. معرفی می گردند.. از جمله خدمات جنبی دیگر این نمایشگاه      می توان به ویزیت رایگان توسط پزشک ، معاینات اولیه پزشکی مراجعه کنندگان (تست قند ، فشار خون، بینایی سنج ، اندازه گیری قد و وزن و …) اشاره کرد . 

نمایشگاه خدمت بی منت با حضور موسسات خدمات درمانی بسیجیان ، علمی آموزشی رزمندگان ، مسکن و عمران اجتماعی بسیج ، شرکت های یاس نوین پارسه ، جوان سیر ایثار و سازمان بسیج سازندگی  تا تاریخ ۸ آذر ماه جهت بازدید خانواده های محترم از ساعت ۱۰ لغایت۲۲ دائر می باشد .


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار