اعتبار کنترل کانون‌های گرد و غبار به خوزستان نرسیده است

تاریخ انتشار: سه شنبه 2 آذر 1400 | 09:01 ق.ظ
اعتبار کنترل کانون‌های گرد و غبار به خوزستان نرسیده است نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی نسبت به اختصاص نیافتن اعتبار کنترل کانون‌های گرد و غبار خوزستان و وضعیت کانون فوق بحرانی جنوب شرق اهواز هشدار داد. سیدکریم حسینی، با اشاره به تخصیص نیافتن اعتبار در نظر گرفته شده برای کنترل کانون‌های گرد و غبار به خوزستان‏، اظهار کرد: در بودجه ۱۴۰۰ برای کنترل کانون‌های […]

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی نسبت به اختصاص نیافتن اعتبار کنترل کانون‌های گرد و غبار خوزستان و وضعیت کانون فوق بحرانی جنوب شرق اهواز هشدار داد.

سیدکریم حسینی، با اشاره به تخصیص نیافتن اعتبار در نظر گرفته شده برای کنترل کانون‌های گرد و غبار به خوزستان‏، اظهار کرد: در بودجه ۱۴۰۰ برای کنترل کانون‌های گرد و غبار در خوزستان اعتبار پیش‌بینی شده بود ولی این اعتبار هنوز به استان نرسیده است؛ من نیز در این خصوص سوال کردم و متوجه شدم که هنوز به استان تخصیص داده نشده است.

وی با بیان اینکه اعتبار کنترل کانون‌های گرد و غبار باید از سوی سازمان برنامه و بودجه تخصیص داده شود، گفت: این مساله از سوی مجلس در حال پیگیری است.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت کانون فوق بحرانی جنوب شرق اهواز بیان کرد: اگر رسیدگی نشود ممکن است این کانون مجددا برای اهواز بحرانی شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار