پیام مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

تاریخ انتشار: سه شنبه 2 آذر 1400 | 11:30 ق.ظ
پیام مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بسیج شجره طیبه و درخت تنومند پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد. امام خمینی (ره) فلسفه‌ی وجودی بسیج، برخاسته از نگرش مسئولانه و همدلانه‌ی همه‌ی ارکان جامعه به رفع چالش‌ها و اراده‌ی توأم با اخلاص و ایمان عموم مردم برای حل مشکلات است. این […]

بسیج شجره طیبه و درخت تنومند پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد.

امام خمینی (ره)

فلسفه‌ی وجودی بسیج، برخاسته از نگرش مسئولانه و همدلانه‌ی همه‌ی ارکان جامعه به رفع چالش‌ها و اراده‌ی توأم با اخلاص و ایمان عموم مردم برای حل مشکلات است. این نگرش امید آفرین، وحدت بخش و مبتنی بر کار اثربخش، با ظهور اسلام شکل گرفت و در جان ملت‌های مسلمان به بلوغ رسید و با تدبیر حضرت امام خمینی(ره) و عدالت‌خواهی میلیون‌ها ایرانی در عصر حاضر تبلوری مضاعف یافت.

در طول حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فراگیر شدن روزافزون تفکر بسیجی، همواره مایه‌ی قوام رابطه‌ی اجزای نظام اسلامی و زمینه ساز تحقق دستاوردهای بزرگ در عرصه‌های مختلف بوده است.

هفته بسیج نیز بهانه‌ای است برای گرامیداشت رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌هایی که توسط مردان و زنان والامقام این نهاد مردمی، در راه دفاع از نظام جمهوری اسلامی و میهن عزیز، صورت گرفته و مجالی است برای تجدید بیعت با آرمان‌های بلند امام راحل(ره) و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی).

 اینجانب ضمن گرامیداشت این هفته، توفیق و سربلندی همه بسیجیان جان بر کف؛ به ویژه بسیجیان خانواده‌ی بزرگ حوزه‌ی بسیج تندگویان صنعت نفت جنوب را در سنگر جهاد، امنیت، تولید و خودکفایی و عزت ایران اسلامی، مسئلت دارم.

علیرضا دانشی

مدیرعامل


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار