اعتراف سارقان سیم برق به ۴۰ فقره سرقت در اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 آذر 1400 | 09:25 ق.ظ
اعتراف سارقان سیم برق به ۴۰ فقره سرقت در اهواز فرمانده انتظامی شهرستان اهواز از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای سیم برق با ۴۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محسن دالوند سه شنبه شب اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل فشار قوی برق در برخی مناطق شهرستان اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۵ اهواز با انجام اقدامات تخصصی و کار اطلاعاتی ۲ سارق در ارتباط با سرقت‌های به‌وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری سیم مسی و ۴۲ متر کابل برق و یک عدد قیچی سیم بُر کشف شد، تصریح کرد: سارقان در تحقیقات پلیس به ۴۰ فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند.

سرهنگ دالوند بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضایی روانه زندان شدند.

انهدام باند سارقان تجهیزات مخابراتی در رامهرمز   

فرمانده انتظامی رامهرمز اظهار داشت: در پی سرقت تجهیزات کابل‌های مخابراتی در برخی از مناطق شهرستان که منجر به اختلال در اینترنت شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ نجم الدین سهرابی افزود: ماموران پلیس با فعال سازی گشت‌ نامحسوس اعضای باند سه نفره سارقان را حین سرقت شناسایی و در عملیاتی منسجم دستگیر و خودروی پژو ۴۰۵ آنان نیز توقیف شد.

وی گفت: در بازرسی از خودروی متهمان تالیور، اره آهن‌بر، چاقو و ساطور، دیلم، سیم چین، چراغ قوه و دستکش مخصوص سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به سه فقره سرقت کابل های مخابراتی(کافو)، چهار فقره ساختمان‌های نیمه کاره و خانه باغ، ۲ فقره اماکن دولتی، سه فقره محتویات داخل خودرو و یک فقره سیم برق اعتراف کردند.

وی ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار