۳۱۴ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در خوزستان وجود دارد

تاریخ انتشار: شنبه 6 آذر 1400 | 09:43 ق.ظ
۳۱۴ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در خوزستان وجود دارد امیر حسین نظری گفت: بر اساس آخرین پایش صورت گرفته، ۳۱۴ طرح صنعتی در این استان با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در حال ساخت است. امیر حسین نظری گفت: بر اساس آخرین پایش صورت گرفته، ۳۱۴ طرح صنعتی در این استان با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در حال ساخت است. رییس سازمان صنعت معدن […]

امیر حسین نظری گفت: بر اساس آخرین پایش صورت گرفته، ۳۱۴ طرح صنعتی در این استان با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در حال ساخت است.

امیر حسین نظری گفت: بر اساس آخرین پایش صورت گرفته، ۳۱۴ طرح صنعتی در این استان با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در حال ساخت است.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان بیان کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌های صنعتی برای حدود ۲۱ هزار تن از افراد جویای کار در بخش‌های تولیدی اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد و حجم فعالیت‌های اقتصادی استان خوزستان افزایش چشمگیری می‌یابد.

وی در ادامه اظهار کرد: با این وجود برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در خوزستان به ۲۷۶هزار و ۴۱۱ میلیارد ریال سرمایه گذاری نیاز است.

وی با بیان این که تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام تولیدی به خصوص آن‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد دارد در اولویت برنامه‌های اقتصادی استان است، ادامه داد: برای حمایت از سرمایه‌گذاران در این بخش‌، با مشارکت بانک‌های استان به متقاضیان تسهیلات پرداخت می‌شود.

نظری گفت: درکنار حمایت از بهره‌برداران واحدهای تولیدی نیمه‌تمام استان برای راه‌اندازی هرچه سریعتر این واحدها،‌ صدور مجوزهای قانونی لازم برای ایجاد واحدهای صنعتی جدید و پیشرفته در شهرک‌های صنعتی استان با رعایت نکات زیست محیطی و توجه به نیازهای بازار، در جریان است.

وی همچنین تاکید کرد: شاخص‌های عملکرد صنعت استان طی هفت‌ماه سپری شده از سال‌جاری به خصوص دربخش صدور جواز تاسیس که رغبت به سرمایه‌گذاری جدید را نشان می‌دهد، نشان‌گر حرکت رو به رشد اقتصاد استان در حوزه تولید است.

حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای واحدهای صنعتی خوزستان حدود ۱۶۸۴۴۱ میلیارد ریال بوده است.

منبع: روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار