اقدامات نیشکر در تولید و محرومیت‌زدایی جهادی است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 آذر 1400 | 10:21 ق.ظ
اقدامات نیشکر در تولید و محرومیت‌زدایی جهادی است سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم الشهدا در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که در کشت و صنعت امام خمینی (ره) برگزار شد، به اقدامات شرکت توسعه نیشکر در رفع آبگرفتگی اخیر شهرستان شوشتر اشاره کرد و گفت: این شرکت در کنار تولید، در قالب مسئولیت‌های اجتماعی به مناطق پیرامونی نیز توجه دارد و در همه شرایط بویژه در مواقع بحران یاری‌گر مردم است.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور، با قدردانی از مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، اقدامات این شرکت را در تولید، محرومیت‌زدایی و کمک به مناطق پیرامونی، جهادی برشمرد.

سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم الشهدا در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که در کشت و صنعت امام خمینی (ره) برگزار شد، به اقدامات شرکت توسعه نیشکر در رفع آبگرفتگی اخیر شهرستان شوشتر اشاره کرد و گفت: این شرکت در کنار تولید، در قالب مسئولیت‌های اجتماعی به مناطق پیرامونی نیز توجه دارد و در همه شرایط بویژه در مواقع بحران یاری‌گر مردم است.

وی افزود: کشت و صنعت امام خمینی (ره) در ماجرای آبگرفتگی اخیر شهرستان شوشتر از همان ابتدا امکانات و نیروهای خود را برای کمک‌رسانی بسیج کرد و خدمات متعددی در این منطقه برای رفع معضل آبگرفتگی انجام داد.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تولیدکنندگان در صف مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند، بیان داشت که نقش‌آفرینی تفکر بسیجی در صنعت نیشکر رونق تولید و رفع موانع را به دنبال داشته است.

سردار خادم الشهدا از مجموعه کارکنان و مدیران شرکت توسعه نیشکر که با روحیه و تفکر بسیجی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی در حرکت هستند، قدردانی کرد.

همه تلاش ها معطوف به رونق تولید در صنعت نیشکر است

در ادامه این مراسم، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی هفته بسیج را تبریک گفت و بیان داشت: ایده و تفکر امام راحل در تشکیل بسیج، دستاوردی بزرگ برای ارتقا بهره‌وری و تحول در جامعه اسلامی کشورمان بود که امروزه ثمره آن را در جای جای کشور می توان مشاهده کرد.

دکتر عبدعلی ناصری افزود: امیدوارم با بهره‌مندی از ظرفیت بی‌انتهای این نعمت عظیم، شاهد پیشرفت و سربلندی در همه زمینه‌ها از جمله صنعت نیشکر باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود شرکت توسعه نیشکر را برآمده از یک روحیه و تفکر بسیجی دانست و گفت: دو بحران خشکسالی و سیلاب خسارت بی‌شماری به اراضی نیشکر وارد کرد اما در سایه عنایت الهی و تفکر و روحیه بسیجی و جهادی پرسنل، نه تنها خسارت‌ها برطرف شد بلکه در سال گذشته رکوردهای کم‌نظیری در تولید شکر برجای گذاشته شد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به هفت‌تپه نیز اشاره کرد و تاکید داشت که همه تلاش‌ها معطوف به بازسازی و رونق تولید است و این شرکت طی یک برنامه سه ساله به سوددهی خواهد رسید.

در این مراسم که جمعی از مسئولین شهرستان شوشتر نیز حضور داشتند بر اهمیت جایگاه و نقش بسیج در دوران دفاع مقدس و عرصه کنونی تاکید شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار