افزایش گشت‌های بازرسی از بازار و واحدهای تولیدی برای کنترل قیمت‌ها

تاریخ انتشار: یکشنبه 14 آذر 1400 | 08:49 ق.ظ
افزایش گشت‌های بازرسی از بازار و واحدهای تولیدی برای کنترل قیمت‌ها معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از افزایش گشت‌های بازرسی از بازار و واحدهای تولیدی در راستای کنترل و تعدیل قیمت کالاها در شهرهای استان خبر داد. بهرام جباری در خصوص آخرین وضعیت نظارت بر بازار و گشت‌های مشترک در استان اظهار کرد: در طول یک ماه گذشته تاکنون ۶۳۸ گشت […]

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از افزایش گشت‌های بازرسی از بازار و واحدهای تولیدی در راستای کنترل و تعدیل قیمت کالاها در شهرهای استان خبر داد.

بهرام جباری در خصوص آخرین وضعیت نظارت بر بازار و گشت‌های مشترک در استان اظهار کرد: در طول یک ماه گذشته تاکنون ۶۳۸ گشت مشترک بازرسی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان از اصناف، بازار و تولید کنندگان انجام شده است.

وی افزود: در طول این بازه زمانی، ۸۶ گشت مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی، ۷۲ گشت با دانشگاه‌های علوم پزشکی استان، ۱۰ گشت با اداره کل استاندارد خوزستان، ۳۱ گشت با فرمانداری‌ها، ۶۹ گشت با اتحادیه‌ها و ۳۷۰ گشت با همراهی بازرسان اماکن انجام شده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: دریک ماه اخیر پس از انجام این گشت‌های مشترک، ۱۴۹ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی متخلف تشکیل شده است.

جباری با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل‌ شده بیش از چهار میلیارد و ۸۵ میلیون ریال است، عنوان کرد: از این ۱۴۹ پرونده، ۷۰ پرونده توسط تعزیرات، ۲۸ پرونده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی، ۱۷ پرونده توسط فرمانداری‌ها، ۲۹ پرونده توسط اتحادیه‌ها و ۵ پرونده توسط اداره اماکن تشکیل شده است.

وی ادامه داد: بیشتر تخلفات انجام شده در بخش پوشاک، واحدهای نانوایی، میوه فروشی و عرضه مواد پروتئینی ثبت شده است.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: افزایش گشت بازرسی از بازار و واحدهای تولیدی در راستای کنترل و تعدیل قیمت کالاها در شهرهای مختلف خوزستان در حال انجام است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار