کمیته‌ی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آبیاری کرخه و شاوور برگزار شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 14 آذر 1400 | 09:22 ق.ظ
کمیته‌ی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آبیاری کرخه و شاوور برگزار شد مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری کرخه و شاوور از برگزاری جلسه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل در این شرکت خبر داد.

 مسعود صادقی با اشاره به برگزاری جلسه‌ی فوری مدیریت بحران و پدافند غیر عامل گفت: هدف از برگزاری این جلسه، که با حضور معاونت‌ها، مدیران و روسای ادارات مستقل برگزار شد، مدیریت هر چه مطلوب کارگروه‌ها‌ی اجرایی و بررسی سلسه رویدادهایی بود که احتمال وقوع آن در فصل زراعی جاری و تا پایان سال دور از انتظار نیست.

وی همچنین با تشریح شرایط آبی پیش رو افزود: با توجه به وضعیت بارندگی‌ها و کاهش شدید ذخایر آبی، مدیریت تنش آبی با رویکرد توزیع عادلانه آب و افزایش بهره وری، از اولویت های اصلی این شرکت خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آبیاری کرخه و شاوور با بیان ضرورت کارکرد صحیح کارگروه‌ها، متناسب با وضعیت موجود، برنامه ریزی دقیق و کنترل اجرای آن را از وظایف معاونین و مدیران خود دانستند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت سعه صدر و تعامل سازنده با کشاورزان عزیز همچون گذشته گفت: در شرایط موجود بایستی تصمیمات بر اساس رعایت ملاحظات و در نظر داشتن همه جوانب اتخاذ گردد تا موجبات سوء استفاده دشمنان نظام  فراهم نشود.

گفتنی است در ادامه این جلسه، با توجه به کاهش جریان خروجی از سد‌های مخزنی و افت تراز آب در رودخانه‌ها، اعضای کمیته به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود با هدف سازماندهی امکانات موجود و ایجاد هماهنگی‌های لازم جهت مدیریت بهینه آب پرداختند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار