بازدید نمایندگان معاونت آبرسانی و کارگروه پدافند غیر عامل سازمان آب و برق خوزستان از تاسیسات شهید بهنام محمدی

تاریخ انتشار: دوشنبه 15 آذر 1400 | 08:59 ق.ظ
بازدید نمایندگان معاونت آبرسانی و کارگروه پدافند غیر عامل سازمان آب و برق خوزستان از تاسیسات شهید بهنام محمدی با پیگیری امور آبرسانی شهید بهنام محمدی و گروه پدافند غیر عامل شرکت آب جنوب شرق با هدف راه اندازی ایستگاه آبگیر قدیم سد مسجد سلیمان (گدار) و مرتفع نمودن مشکلات تونل آبرسانی ، نمایندگان معاونت آبرسانی و پدافند غیر عامل سازمان آب و برق خوزستان از تاسیسات آبرسانی شهید بهنام محمدی (گدار مسجد سلیمان)بازدید به عمل آوردند.

بهروز فردی پور با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط بحرانی و کم آبی سد ها با همکاری گروه پدافند غیر عامل شرکت آب جنوب شرق طرح احیاء و استفاده از آبگیر تاسیسات در دریاچه سد گدار مسجد سلیمان در دستور کار قرار گرفت.

مدیر آبرسانی شهید بهنام محمدی افزود : در همین راستا نمایندگان معاونت آبرسانی و پدافند غیر عامل سازمان آب و برق خوزستان طی بازدیدی از ایستگاه آبگیر و تونل آبرسانی از نزدیک به مشکلات ،معضلات ، معایب و مزایای استفاده از این مسیر آشنا شدن.

فردی پور در پایان افزود: با توجه به کاهش چشمگیر بارش ها و پایین آمدن تراز دریاچه سد گدار مسجد سلیمان امیدواریم با پذیرفتن این طرح و تخصیص بودجه لازم ، پروژه آماده سازی و احیای ایستگاه آبگیر و تونل آبرسانی قدیم انجام گردد، تا در مواقع بحرانی،جهت تامین آب مناطق تحت پوشش از این ایستگاه بهره برداری شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار